مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

انتظار می رود با پرورش بازار گوشی‌های موبایل، حجم معاملات این بازار در سال 2022 به 1.654 میلیارد رسیده طراحی اپلیکیشن در مشهد  و تعداد کاربران تلفن های هوشمند از مرز 3 میلیاردعبور کند. پس بدیهی می باشد که حضور درین بازار پرقدرت و سعی برای تصاحب بخشی از آن دیگر از روی اراده نیست و شرکت‌ها گسترش برنامه را به عنوان پیش شرط اصلی پرورش خود قلمداد کنند. ولی با تصمیم برای ساخت‌و‌ساز یک نرم افزار سوال اساسی‌تری ساخت میگردد، این که برای جلب دقت موفقیت آمیزکاربران چه بایستی کرد؟
یکی مهم ترین و حائز اهمیت ترین مفاد انتخاب بین توسعه و گسترش یک نرم افزار ترکیبی Hybrid و مستقر Native هست. دیدنی می‌باشد که بدانید هر یک از این دو طریق برای توسعه نرم افزار تلفن همراه موافقان و مخالفان خاص خود را داراست!!
توصیه می کنیم استارت نوشته ی علمی مراحل توسعه و گسترش و طرح ریزی را تفحص نمائید.
ما در این نوشته ی علمی به تفحص و توضیح این دو خوا هیم پرداخت، با ما یاور باشید.
چه تفاوتی در بین اپلیکیشن هایبرید و نیتیو وجود داراست؟
نرم‌افزار های مستقر در یک گویش اپلیکیشن‌نویسی منحصربه‌فرد توسعه و گسترش داده میشوند و این سبب می گردد تارایا پارس  برنامه شما فقط با پلتفرم مخصص به خود سازگار باشد. برای مثال اپلیکیشن های Android عمدتاً با زبان جاوا توسعه یافته اند، در حالی که اپلیکیشن های iOS در Apple’s Swift توسعه می‌یابند. از طرف دیگر، اپلیکیشن های ترکیبی با به کار گیری از لهجه های نرم‌افزار نویسی و آرم گزاری وب مانند HTML5 JavaScript و CSS در ترکیب با موادتشکیل دهنده نیتیو Native ساخته می‌شوند. آنها اصولاً وب‌سایتهایی میباشند که مستقل از پلتفرم‌های نرم‌افزاری مانند اندروید و IOS کار می‌کنند و با به کارگیری از یک وب‌ویو بومی نمایش داده می شوند،application  این وب‌ویو یک نرم‌افزار نیتیو میباشد که توسط سیستم برهان‌هایی مانند Android و iOS برای بارگیری محتوای وب کار می‌کند.
جوانب مثبت و منفی نرم افزار ترکیبی Hybrid در مقابل مستقر Native
همانگونه که در اولِ این نوشته ی علمی گفتیم، هر دو طرز ترکیبی و بومی برای گسترش نرم‌افزار های گوشی، موافقان و مخالفان خاص خود را دارند، به همین جهت شرکت های هنگام تصمیم گیری در زمینه‌ی طریق ورود بدین بازار می بایست آنها‌را در حیث داشته باشند که دربرگیرنده:
هزینه
هزینه، یک کدام از تاثیرگذار ترین عواملی میباشد که شرکتها برای تصمیم‌گیری و انتخاب نرم‌افزار خود آن را مد نظر دارا هستند. گفتنی میباشد که از جهت هزینه طراحی و بسط، طریق ترکیبی Hybrid سخن نخستین را می زند. از‌آنجا که اپلیکیشن‌های ترکیبی را می اقتدار برای هر پلتفرمی بهره مند شد، بسیار ارزان تر از نرم افزار های مستقر میباشند.
زمان
ساخت یک اپ ترکیبی (هایبرید) نسبتاًً همیشه سریعتر از یک اپلیکیشن مستقر (نیتیو) میباشد. چرا؟ از‌آن‌جا‌که اپلیکیشن های ترکیبی با زبان‌های وب مانند HTML5 ، JavaScript و CSS ساخته می گردند، این قابلیت و امکان را فراهم می کند که در طول کمتری نسبت به اپلیکیشن های نیتیو، از یک ایده ناپخته به نمونه اولیه فعالیت برسید.
این واقعیت که نرم‌افزار های ترکیبی میتوانند یک کد واحد را برای جاری ساختن در چندین سیستم برهان به اشتراک بگذارند، به طور چشمگیری مجال بازاریابی را نیز کاهش می‌دهد!!
شرکت هایی که تصمیم به تشکیل داد یک نرم افزار نیتیو دارند، اغلب برای گام اولیه، نرم‌افزار خود را در یک پلتفرم ارائه می‌کنند و آن‌گاه در پلتفرم های دیگر، این مورد می تواند روی کاربران سایر سیستم عامل ها اثر منفی بگذارد
حفظ
امروزه انتظار کاربران از اپ ها بسیار فراتر از گذشته میباشد. جذاب میباشد بدانید طبق یک نظرسنجیCompuware چهل‌دو درصد از کاربران نرم افزار گوشی انتظار دارند اپلیکیشن های موبایل سریعتر از وب‌وب سایت ها بارگیری شوند. و همچنین آنان به طور معدل​​، انتظار دارا هستند نرم افزار ها در عرض دو ثانیه بارگیری شوند، این چیزیست که تنها با به‌روز رسانی های منظم ممکن می شود.
بسط اپلیکیشن بومی Native بدین مضمون‌ میباشد که تعدادی لهجه نرم‌افزار‌نویسی مستعمل می‌باشد، (دستکم یکی از برای Android و دیگری برای iOS). ازآنجاکه گسترش دهندگان اندروید معمولاً در باب توسعه و گسترش iOS مسلط نیستند - و بالعکس - شرکتهایی که قصد به گسترش یک نرم افزار بومی (نیتیو) می گیرند می بایست آماده باشند حداقل دو برابر بیشتر از شرکتهایی که نحوه ترکیبی (هایبرید) را انتخاب می کنند، اپلیکیشن‌نویس استخدام و هزینه کنند.
سعی
برنامه های بومی (نیتیو) با گویش‌های اپ‌نویسی اختصاصی پلتفرم‌ها ساخته می گردند، که به شرکت‌ها اجازه می دهد تا آن‌ها‌را برای حداکثر بازدهی همت تماما باصرفه کنند. اپ های ترکیبی (هایبرید) اساساً یک لایه اضافی در بین سیستم ادله هدف و کد منبع اضافه می کنند، که این قادر است باعث به افت تلاش گردد.
تجربیات ی کاربر
اکثر کاربران به فناوری مدد نرم افزار‌ها اهمیتی نمی دهند. در واقع مهم‌ترین موضوغ تجربه استفاده کننده میباشد. طبق تفحص ای که بوسیله Equation Reach صورت گرفته می باشد، 79 درصد از کاربران فقط در صورت عدم موفقیت در کار برای نخستین دفعه ، یک یا دو بار دوباره سعی می کنند. نرم‌افزار های ترکیبی (هایبرید) می توانند شبیه اپ های مستقر به نظر برسند و احساس می شوند، ولی تجربیات کاربری آنان هنوز به اندازه تجربیات کاربری نرم‌افزار‌های ساکن (نیتیو) عالی نیست. همانگونه که گفته شد، ساختار نرم افزار‌های ترکیبی گوشی، مانند React Native Xamarin ، Ionic ، NativeScript یا PhoneGap به طور مداوم بهتر می شوند و استفاده از آن برای کاربران بی آلایش تر می‌شود.

  • ۰۱/۱۰/۱۵
  • شایلین عباسی

رایا پارس

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی