مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


آیا برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت قابلیت و امکان داراست؟ کادر ورک های برتر طراحی اپلیکیشن در مشهد  جاوا اسکریپت برای نرم‌افزار نویسی اندروید کدام‌ها میباشند؟ اینجا جایی می باشد که ما به سؤالات شما در رابط با نرم‌افزار نویسی اندروید با java script جواب‌خواهیم اعطا کرد.

فریمورک های جاوا اسکریپت برای ایجاد کرد اپلیکیشن های موبایلی غامض با خصوصیت‌های توسعه یافته طراحی اپلیکیشن بسیار دوستداشتنی می باشند. از یادگیری سهل وآسان‌ و قابلیت متکی بودن ایجادشده در میان پیشرفت‌دهندگان، منابع موجود زیاد تا بلوغ فناوری‌های جلویی و بک‌اند، یک‌سری خصوصیت مثبت چارچوب‌های جاوا اسکریپت برای بسط نرم افزار‌های اندروید و موبایل می‌باشد. مکان تعجب وجود ندارد که اکثر پروژه‌های نرم‌افزار موبایل و اندروید موقتی چارچوب‌های جاوا اسکریپت را غیرقابل‌جایگزینی از برای فناوری خویش می دانند.

هنگامی‌که می‌خواهید یک اپلیکیشن گوشی از استارت تشکیل داد نمایید، یک‌سری چارچوب جاوا اسکریپت گوناگون برای تعیین دارید.رایا پارس  علیرغم اینکه زبان‌اصلی جاوا اسکریپت می باشد، این چارچوب‌ها ازنظر قابلیت‌ها، مجموعه خصوصیت‌ها، هزینه توسعه و گسترش، یادگیری، محبوبیت و هزینه به‌شدت با یکدیگر متعدد می‌باشند. ما در‌این نوشته‌ی‌علمی چارچوب‌های مختلف جاوا اسکریپت برای نرم افزار نویسی اندروید و گوشی را موردبررسی و مقایسه قرار میدهیم و مزایا application و معایب نرم افزار نویسی اندروید با جاوا اسکریپت را در پوسته هر فریمورک ذکر میکنیم.

 

مهم ترین فریمورک های جاوا اسکریپت برای اپلیکیشن نویسی اندروید
فریمورک های زیادی برای برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت وجود داراست. مهم ترین فریم ورک های جاوا اسکریپت برای نرم‌افزار نویسی اندروید و گوشی عبارت‌اند از:

React Native
Ionic
jQuery Mobile
Apache Cordova
Angular
پیرو با هرمورد از این فریمورک های جاوا اسکریپت آشنا خواهیم شد و مزایا و معایب برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت را در پوسته به کارگیری از هرکدام از آن ها ذکر می‌کنیم.

 

 

React Native
React Native که در سال 2015 بوسیله صورت‌بوک راه اندازی شد، چارچوب منبع گشوده جاوا اسکریپت میباشد که به‌طور کلان برای گسترش برنامه‌های موبایلی یک‌سری پلتفرمی استفاده میگردد. شایسته ترین چیز در زمینه ی React Native این است که اپ‌های ساخته‌گردیده با این می‌توانند از حداکثر کد در iOS و Android به کار گیری دوباره نمایند درحالی‌که نرم‌افزار ظواهر، احساس و تلاش بسیار مستقر را ارائه می‌دهد. React Native یکی دوستداشتنی‌ترین فریمورک های جاوا اسکریپت برای برنامه نویسی اندروید میباشد که اپلیکیشن نویسی اندروید با جاوا اسکریپت را وارفته می‌نماید.

 

مزایای React Native برای اپ نویسی اندروید با جاوا اسکریپت
React Nat امکان استفاده دوباره 85% از مقر کد اساسی را ضمانت می‌نماید تا گسترش اپ فوق‌سریع را ضمانت نماید.
React Nativeیک تجارب حقیقی مخاطب مستقر را در Android و iOS مهیا می‌نماید.
React Native با باری از پروژه‌های اپلیکیشن‌ای پوسته‌ها و اجزای بلافاصلهً قابل‌به کار گیری ارائه می‌شود.
React Nativeبه‌طور تبارک‌ای دوست داستنی میباشد و در بخش اعظمی از پروژه‌های نرم افزار موفق استفاده‌گردیده‌است.
React Native با مجموعه‌ای حاذق از ابزارهای آزمایش و اشکال‌زدایی و خصوصیت‌های لود دوباره گسترش و به‌روزرسانی شل و ول‌خیس ارائه می دهد.
 

 

معایب React Native
React Nativeدرواقع یک کتابخانه است و ازاین‌رو یک مسیر چارچوب مانند پر‌نور برای توسعه‌دهندگان ارائه نمی‌دهد.
React Native از 25% تا 30% کد ساکن استعمال می‌نماید، به همین ادله هست که توسعه و گسترش‌دهندگان می بایست با فناوری‌های ساکن آشنا باشند.
React Nativeبیش‌ازحد به API های فرد ثالث برای ادغام خصوصیت‌های برنامه‌های گوناگون متکی است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی