مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


پیاده سازی نرم افزار Native یا این که Hybrid مساله ای است که دستیابی و شغل های متعدد بایستی طراحی اپلیکیشن در مشهددر اولِ مسیر و برای پیشرفت و رشد خویش با آن دست و پنجه قابل انعطاف کرده و بر طبق مجال، هزینه و ایده نخستین یک کدام از این دو را تعیین نمایند. شاید تفاوت اساسی این دو طراحی اپلیکیشن در ماندگاری و پایداری نرم‌افزار و دوران مجال مورد نیاز برای گسترش و برنامه ریزی گوشی باشد.
خصوصیت های پیاده سازی نرم افزار Native
پیاده سازی اپلیکیشن Native در پلتفرم های مخصوص
از مشخصه های مهم ایجاد کرد نرم افزار Native انحصاری بودن نرم افزار برای یک پلتفرم خاص از جمله اندروید و یا این که iOS میباشد. این به‌این معناست رایا پارس  که در صورتیکه اپلیکیشن موردنظر با زبان نرم افزار نویسی اندروید مانند kotlin یا این که جاوا گسترش داده گردیده باشد در پلتفرم iOS قابل انجام و توسعه و گسترش نخواهد بود و بالعکس. 
سرعت بالای اجرای نرم‌افزار های نیتیو
طرح ریزی های نیتیو با تجربه کاربری مختلف
بیشتر اپلیکیشن های منتشر گردیده در استورها، نرم افزار های نیتیو هستند که رابط کاربری کارآمد و تجربه کاربری موثری را ارائه می‌دهند. این applicationاپلیکیشن های نیتیو به راحتی به جی پی اس، دوربین، سیستم پوش نوتیفیکیشن، میکروفون و دیگر تجهیزات دستگاه متصل گردیده و با سیستم برهان مطابقت و همخوانی و سازش بیشتری نماد میدهند که‌این مسئله منجر افزایش سرعت پردازش نرم افزار و ارتقاء تجربیات کاربری میشود.
تلاش خوب نرم‌افزار های نیتیو بر روی دستگاه های نسخه تحت
طرح ریزی Hybrid و خصوصیت های آن
هزینه ذیل طرح ریزی های Hybrid
شاید هزینه پایین و سرعت بالای پیاده سازی نرم‌افزار گوشی به طور هایبریدی از جذابیت های این اپلیکیشن ها برای آغاز آپ ها و کسب و شغل های کودک باشد. برای پیاده سازی نرم افزار هایبرید نیازی به یک دسته بتوسعه دهنده بزرگ و کارآزموده نخواهد بود و این خویش دلیلی برای کاهش هزینه ها هنگام توسعه نرم افزار می باشد. این نرم‌افزار ها معمولا به طور زیر اینترنت درست شده و با تیتر اینترنت برنامه به بازار ارائه می‌شوند.
 مجال لازم برای پیاده سازی نرم افزار هایبرید
پیاده سازی نرم‌افزار نیتیو یا این که هایبرید؟
در ابتدا خصوصیات و ویژگی ها کلی نرم افزار های هایبرید و نیتیو را توضیح دادیم. ولی نکته حائض اهمیت برای تعیین هریک از این‌راه ها توجه به نیاز یوزرها و بازار غرض بر اساس پژوهش ها و بررسی های بلندمدت می باشد. در مرحله بعد دارایی و مجال متبوع برهان گزینش کننده محسوب میشود.
همینطور کشف کردن شرکت های دارای اعتبار و بلندتر تشکیل داد نرم افزار و مشورت با آن‌ها از سایر روش هایی میباشد که به شما تحت عنوان صاحب یک تجارت ایده صحت از طریق های موءثر پیاده سازی نرم افزار می‌دهد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی