مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

اجرای اپلیکیشن های اندروید در کامپیوتر به یاری امولاتور برای  طراحی اپلیکیشن در مشهد سال‌ها یکی‌از طراحی اپلیکیشن طریق‌های محبوب برای تجربه بازی‌ها رایا پارس  یا این که آزمایش اپلیکیشن‌ها  application در نمایشگرهای تعالی‌خیس به یار و همدم موس و کیبورد فیزیکی بوده می‌باشد. ولی امروزه تعداد ابزارهای جان دار در این زمینه بسیار زیاد گردیده‌است و احتمال دارااست یوزرها در هنگام انتخاب مبتلا سردرگمی شوند. به همین برهان در پی به معرفی شایسته ترین امولاتور و روش‌های اجرای اندروید در ویندوز خوا هیم پرداخت.

اجرای نرم افزار های اندروید در کامپیوتر

قبل از شروع بایستی اشاره کنیم که استفاده از امولاتورها یکی از رایج‌ترین نحوه‌ها برای اجرای اندروید در ویندوز می‌باشد؛ ولی مسیرهای دیگری نیز بدین منظور در حیث گرفته گردیده‌اند. مثلا یوزرها ویندوز 11 می توانند از قابلیت داخلی این سیستم عامل برای اجرای اپلیکیشن های اندروید در کامپیوتر به کارگیری نمایند؛ یا این که به سراغ میرر کردن شیت اکران دستگاه خویش روی رایانه بروند. در پایین می‌توانید لیستی از شایسته ترین آیتم‌های فعلی را مشاهده کنید.


۱. برنامه BlueStacks؛ محبوب‌ترین امولاتور اندروید در ویندوز
در صورتی‌که صرفا می خواهید مبادرت به اجرای اپلیکیشن‌های مختص به اندروید روی ویندوز کنید و اهمیتی به فضا کاربری اندروید نمی‌دهید، امولاتور BlueStacks می‌تواند یک کدام از شایسته ترین گزینه‌های پیش روی شما باشد. این اپلیکیشن از هوم اسکرین سفارشی فایده می‌برد و دسترسی یوزرها به گوگل پلی را در یک طرف نصب برنامه‌های بیشتر آماده می‌سازد. همینطور ورژن دیگری از آن با اسم BlueStacks X نیز منتشر شد‌ه‌است که به طور ابری عمل می‌نماید و نیازی به نصب روی سیستم ندارد. این ورژن برای عشق و علاقه‌مند به استریم بازی‌ها بسیار کاربردی و مفید خواهد بود؛ اما به نظر نمی رسد که سفارش چندان مطلوبی برای یوزرها درون جمهوری اسلامی ایران باشد.

توسعه و گسترش‌دهندگان BlueStacks دقت ویژه‌ای به گیمرها داشته‌اند و تجهیزات زیادی در این باره مثل فردی‌سازی عملکردهای ماوس و صفحه کلید باطن بازی‌ها را در دست آن ها نهاده‌اند. همینطور قابلیت و امکان تغییر‌و تحول رزولوشن با دقت به hardware رایانه، DPI و نرخ به روزرسانی تصویر وجود داراست. حتی استفاده کننده می‌تواند درصد اشغال پردازنده و خیال حافظه موقت را هم برای نرم افزار گزینش نماید تا تعادل دلخواه دربین عملکرد پردازشی و گرافیکی را بدست آورد. شایان بیان میباشد که برخی از قابلیت‌های آن فقط در ورژن مبلغی ارائه می‌شود؛ اما ورژن استاندارد برای استفاده‌های همگانی، کافی خواهد بود و در شکل علاقه هم می‌توانید ورژن کرک گردیده را از منابع غیر قانونی دانلود فرمایید.

طریق فعال‌سازی نرم‌افزار BlueStacks در ویندوز
برای شروع به کارگیری از امولاتور BlueStacks در ویندوز و تجربه اپ‌های اندرویدی فقط کافی میباشد تا روند تحت را طی فرمایید. ولی قبل از استارت مسیر بایستی دقت داشته باشید که قابلیت و امکان AMD-V یا این که Intel VT-x (با دقت به آفریننده پردازنده دستگاه) را در بایوس کامپیوتر خویش فعال کنید. اگر‌که نمی‌دانید چه طور می‌اقتدار به بایوس دسترسی داشت، 

در قدم نخستین باید پوشه نصب اپ BlueStacks را اخذ فرمائید. برای این کار می توانید به وب سایت بسط‌دهنده مراجعه کرده یا این که با کاوش در وب به سراغ ورژن کرک گردیده بروید.
برای ادامه شغل، فایل نصب را ایفا نموده و فرایند نصب را با انتخاب مسیر قرارگیری فایل‌ها به اتمام برسانید. دقت کنید که خویش امولاتور ممکن میباشد تا حداکثر ۵ گیگابایت از فضای داخلی دستگاه را اشغال نماید و وسعت نرم افزار‌های اندروید نصب گردیده روی آن هم در بعدی به‌این مقدار افزوده گردد. همینطور به طور پیش‌فرض در درایو قرارگیری ویندوز (C) نصب گردد.
در غایت می توانید امولاتور را ایفا نمائید و از اپلیکیشن‌های اندروید روی کامپیوتر خویش لذت ببرید. همینطور با ورود به حساب گوگل توانمند خواهید بود به گوگل پلی و بقیه امکان‌های اندروید نیز دسترسی داشته باشید.
۲. استعمال از اپلیکیشن Phone Link مایکروسافت
شایان بیان است که اگرچه اپلیکیشن Link to Windows مایکروسافت برای اکثر وقت ها دستگاه‌های اندرویدی در دسترس قراردارد؛ ولی شایسته ترین سود را در محصول ها سامسونگ به یار دارااست. همینطور ممکن میباشد دارندگان دستگاه‌های قدیمی‌خیس با بعضا خطاها در باب پایداری و کوشش هنگام استفاده از آن مواجه شوند.
بایستی اشاره کنیم که این شیوه، آیتم چنان ایده‌آی برای تجارب بازی‌های اندرویدی روی ویندوز نیز به شمار نمی‌رود؛ چون جابجایی تصویر با یه خرده مکث شکل می‌گیرد و برخی از برنامه کودکان‌ها نیز به طور تار اعمال می گردند. ولی درصورتی که قصد دسترسی سریع و سهل وآسان به نرم‌افزار‌ها موبایل خویش در کامپیوتر را دارید، مورد مطلوبی خواهد بود.

شیوه به کار گیری از نرم افزار Link to Windows
در آپدیت‌های اخیر بعضی پیش نیازها مثل منفعت‌مندی از ویندوز 10 ورژن May 2020 و دستکم ۸ گیگابایت خیال و خاطر حافظه موقت در کنار منفعت‌مندی از اندروید 11 روی گوشی به این نرم افزار افزوده شده است که خبر خیر برای یوزرها ورژن‌های دیرین‌خیس ویندوز و اندروید وجود ندارد.

نرم‌افزار Phone Link را از مایکروسافت استور دانلود کنید. بعداز نصب نرم‌افزار و ورود به آن، بایستی وارد اکانت کاربری مایکروسافت خویش گردید.
در موبایل خویش برنامه Link to Windows را از گوگل پلی دانلود نمایید (لینک و پیوند دانلود در پایین قرار داده شد‌ه‌است). بعداز نصب و ورود به نرم‌افزار، مجوزهای موردنیاز آن برای کارایی درست را صادر فرمایید.
موقتی مراحل همگام‌سازی ورژن ویندوز و اندروید شروع می شود. در یکی از دستگاه‌ها روی اسم دستگاه دیگر کلیک کرده و صبر نمائید تا اتصال آن‌ها برقرار گردد. برای پذیرش اتصال می بایست روی پیام اکران داده گردیده در دستگاه مقابل بزنید.
موقتی می‌توانید نرم افزار‌ها و صفحه اکران تلفن همراه را در کامپیوتر ملاحظه کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی