مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

تفاوت فلاتر و ری اکت نیتیو در چیست؟ React Native یا این که Flutter ؟ کدام برای اپ نویسی تلفن همراه مطلوب میباشد؟ برای درک کردن جواب  طراحی اپلیکیشن این سوالهای و اینکه ری اکت نیتیو و فلاتر چیست کافی میباشد این مقاله از مقاله ها اپلیکیشن نویسی الکامکو را بخوانید.


در سال‌های اخیر، تقاضا برای یادگیری اموزش های اپلیکیشن نویسی با غرض تشکیل داد نرم افزار های تلفن همراه متفاوت تا حد متعددی ارتقا یافته میباشد به نحوی که بسط‌دهندگان گوشی در‌پی قاب ورکی سریع برای ایجاد کرد نرم‌افزار های اندروید و iOS می باشند. رایاپارس به همین برهان خیلی از گسترش دهندگان استارت به به کار گیری از یک نرم افزار چندین پلتفرمی کرده اند که خصوصیت های متعددی را برای پیاده سازی نرم افزار های گوناگون در اختیارشان قرار می‌دهد. در‌این نصیب، میخواهیم React Native و Flutter را با هم مقایسه کنیم که به شما یاری می‌نماید تشخیص دهید کدام قاب ورک برای ایده اپلیکیشن شما شایسته ترین میباشد.

پیش از اینکه با فرق ری اکت نیتیو و فلاتر آشنا گردید عالی میباشد با معنا “فریمورک در نرم‌افزار نویسی” آشنا گردید: 

فریمورک چیست؟ فریمورک (Framework) ساختاری میباشد که می توانید برنامه را بر روی آن بسازید و به نوعی نقش محور و زیربنای نرم افزار را اجرا می‌نماید. در واقع قاب‌ ورک تحت عنوان یک مبنا شغل می‌نماید تا بدون چاره نباشید از صفر فعالیت application را استارت نمایید. فریمورک تیم کد های فراهم ای میباشد که شما نرم افزار خویش را در بستر آن ساخت و ساز میکنید. فرقی نمی نماید با کدام گویش اپلیکیشن نویسی فعالیت میکنید در واقع همگی گویش های نرم‌افزار نویسی قاب ورک های اختصاصی به خویش را دارا‌هستند.

ری اکت نیتیو (React Native) چیست؟
React Native یک فریمورک جاوا اسکریپت منبع گشوده میباشد که به وسیله رخ بوک پیشرفته میباشد. برای بسط یک اپ گوشی حقیقی و مستقر برای هر دو سیستم ادله اندروید و iOS به کار گیری میگردد. ری اکت نیتیو یک کادر ورک جاوا اسکریپت میباشد که مبنی بر کتابخانه React برای ساخت اپ های گوشی با یک بیس کد (codebase) تاسیس شده است. از اجزای نیتیو به مکان به کارگیری از اجزای اینترنت تحت عنوان بلوک های آفریننده استعمال می نماید. ریاکت نیتیو دارنده خصوصیت کراس پلتفرم (cross-platform) میباشد که به شما قابلیت و امکان میدهد یک توشه کد بنویسید و روی هر پلتفرمی ایفا نمایید. این خصوصیت سبب صرفه جویی در طول گسترش شما می‌گردد چون به شما قابلیت میدهد با به کارگیری از جاوا اسکریپت یک خروجی برای هر دو سیستم برهان اندروید و iOS نرم‌افزار داشته باشید.

  • ۰۱/۰۷/۳۰
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی