مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

SDK چیست

SDk چیست؟ طریق یافتن و تغییر‌و تحول SDK در اندروید استودیو چه طور میباشد؟ تغییر تحول سطح API SDK در اندروید به چه شکل میباشد؟ و درین قسمت از فراگیری اندروید استودیو میخواهیم شما‌را با این مسئله آشنا کنیم. پس با مرجع فراگیری اپلیکیشن نویسی اندروید الکامکو همدم باشید.


SDK چیست؟ 
SDK اندروید که با اسم گروه پیشرفت برنامه (SDK) شناخته میشود، طراحی اپلیکیشن مخفف Software Development Kit میباشد و مشمول گروه ای از ابزارهای توسعه و گسترش برنامه API های موردنیاز اندروید در یک بسته قابل نصبی میباشد. رایاپارس آنان با داشتن کامپایلر، انواع زدایی و شاید یک چارچوب قابل انعطاف افزاری ، ساخت اپلیکیشن ها را سهل می نمایند. SDK معمولاً منحصربه‌فرد یک سیستم استدلال دشوار افزاری و ترکیبی از سیستم دلیل میباشد.

نمونه: در حالتی‌که بخواهید اپ نویسی  application پیاده سازی نرم افزار را در اندروید ۵ نصب فرمایید، بایستی از روش SDK Tools ورژن API متناسب با اندروید ۵ یعنی API 21 را دانلود و نصب فرمائید.

API چیست؟

API مخفف Application Programming Interface میباشد و معنا آن رابط کاربردی اپلیکیشن نویسی میباشد و یکی ابزارهای اصلی جان دار در فایل SDK میباشد که تحت عنوان رابط شغل می نماید.

نمونه: به عنوان مثال برای تشکیل داد نرم افزار گوشی نیاز دارید که از امکان بلوتوث تلفن همراه به کارگیری نماید. برای اینکه نرم افزار و بلوتوث با هم رابطه برقرار نمایند، موبایل ما نیاز به API دارااست. API ای که‌این امکان را حفاظت نماید.

  • ۰۱/۰۷/۲۸
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی