مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

خط مش های مختلفی برای تبادل داده  طراحی اپلیکیشن و تعامل دربین activity و خدمت وجود دارااست. مطالب پایین طرز های ممکن برای نیل بدین مقصود را مذکور و طرز پیشنهادی خویش را در دست شما قرار میدهد.

به کارگیری از داده های کپسوله گردیده در intent
در یک سناریوی معمولی، نیازی به هیچ تعامل بی واسطه (در بین خدمت و activity) نیست. خدمت داده های کپسوله گردیده در intent را از کامپوننت شروع کننده (فراخواننده ی خدمت) اخذ نموده و عملیات مایحتاج را به اعمال میرساند. رایاپارس قابل ذکر میباشد که برای این مراد notification ضروری وجود ندارد. در واقع در صورتی خدمت محتوای یک content provider را با داده های تازه بروز آوری می نماید، خویش کامپوننت قابل انعطاف افزاری سابق الذکر activity را از این واقعه باخبر کرده و هیچ مبادرت یا این که مرحله ی دیگری در خدمت مورد نیاز وجود ندارد. این طرز هم برای خدمت های محلی و هم برای خدمت هایی که در پروسه مختص به خویش اعمال میشوند، قابل طراحی و استعمال خواهد بود.

 

استعمال از receiver
می اقتدار برای تعامل و رابطه میان activity و خدمات از broadcast ها و receiver هایی که به‌این broadcast ها گوش میدهند، منفعت گرفت. مثلا، activity شما قادر است یک broadcast receiver برای گوش دادن به event ای معلوم تصویب نماید و خدمت متبوع واقعه افتادن event های مربوطه را به خارج (کاپوننت های دیگر) اعلان کند. این نحوه بسیار  application معمول بوده و اکثر اوقات وقتی به کار گیری می‌شود که خدمت بایستی بعد از به اجرا رساندن پردازش به activity این واقعه را اعلان نماید.

طرز مذکور برای خدمت های محلی و خدمت هایی که در مراحل صاحبخانه و مختص خویش اعمال میشوند، قابل به کار گیری است.

 

اتصال activity به خدمت محلی
درصورتی که activity و service هر دو در فرایندی یکسان انجام شوند، درین حالت activity قوی خواهد بود به خدمت مستقیما به طور دو طرفه وصل خواهد شد. شیوه حاضر از در بین مورد هایی که تا به امروز تیتر گردیده، باصرفه ترین بوده و برای هنگامی که activity نیاز داراست با خدمت با سرعت بالا تبادل داده داشته باشد بسیار مطلوب است.

ناگفته نماند که‌این طریق فقط برای خدمت های محلی (خدمت هایی که) قابل طراحی و به کار گیری میباشد.

  • ۰۱/۰۷/۲۶
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی