مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

داشتن علم فنی عمیق راجع به لازمات طاقت فرسا افزاری و قابل انعطاف افزاری در طی پیشرفت نرم‌افزار اندروید ضروری میباشد. اکثری از گوشه و کنار‌ های بسط یکدست توسعه یافته (IDE)، ابزارها، نرم‌افزار‌ها و گویش‌های اپ‌نویسی وجود دارا هستند طراحی اپلیکیشن که به پیشرفت‌دهندگان یاری می‌نمایند تا اپلیکیشن اندروید را سریع‌خیس و کارآمدتر گسترش دهند. از جمله:

Android Studio: گوگل، استودیو اندروید را تحت عنوان IDE قانونی برای پیشرفت نرم افزار های اندروید ارائه نموده است. استودیو اندروید یک ابزار بدون‌پول متن گشوده میباشد که دارنده خصوصیت های مختلفی مانند بازنویسی کد، رایاپارس گونه های زدایی، آزمایش و غیره میباشد. این به شما امداد می نماید تا در دوران مجال کوتاهی نرم افزار های پویا و با با کیفیت بسازید.

گویش های اپ نویسی: لهجه اپلیکیشن نویسی جاوا، بزرگترین لهجه نرم افزار نویسی برای گسترش نرم افزار اندروید میباشد. ولی از سال 2017، گوگل اعلام نموده است که لهجه کاتلین، گویش قانونی بسط اندروید گردیده‌است. application اگرچه تعیین گویش اپ نویسی مطلوب برای پیشرفت نرم افزار اندروید تماما ازروی اراده میباشد، البته گویش اپ نویسی کاتلین نسبت به جاوا بسیار شل خیس و اثرگذار خیس خواهد بود.

بیشتر بخوانید : “گویش اپ نویسی کاتلین چیست و چرا می بایست آن را بیاموزیم؟“

مرحله ۵: پیاده سازی رابط کاربری 
پیاده سازی یک رابط کاربری یا این که UI دیدنی برای بسط نرم افزار اندروید بسیار ضروری میباشد، از این رو به کار گیری از رنگ ها و گرافیک های درست و تشکیل داد یک تم خوشگل برای نرم افزار بسیار اصلی میباشد. رنگ ها یوزرها را به خویش جذب می نمایند و آنان را در به کار گیری از اپ شما مشتاق می نماید. دسترسی سهل و آسان و ناوبری مطلوب به یوزرها یاری می نماید تا تجربیات یک دست و خیر و خوبی از اپلیکیشن را داشته باشند.

مرحله ۶: آزمایش و تست
آزمایش بی نقص نرم‌افزار اندروید یکی‌از الزامات بسط اپلیکیشن اندروید میباشد. پیش از ارسال اپلیکیشن به مغازه Google Play، ما یحتاج میباشد نرم‌افزار شما مطابق پارامترها و معیارهای گوناگون تست گردد. نرم افزار شما بایستی در سناریوهای گوناگون به نیکی شغل نماید و عاری از هرگونه باگ یا این که خطای اپلیکیشن نویسی باشد. 

مرحله ۷: ایفا
بعداز تست نرم افزار و تأیید کوشش آن، نرم‌افزار برای ورود به Google Play Store و فعال سازی مهیا میباشد. گوگل، دسته ای از راهبرد ها برای تکثیر نرم افزار در Google Play Store، داراست. در شکل رعایت شدن این ضوابط و دستور کار ها به وسیله گسترش دهنده اندروید، نرم افزار برای دانلود در پلی استور قرار داده می گردد. البته این مرحله نقطه پایان شغل وجود ندارد! 

نکاتی درباره بازاریابی نرم افزار

می بایست بدانید که گسترش نرم افزار چیزی وجود ندارد که بتوانید آن را رها فرمایید. شما بایستی به صورت مداوم بر ترازو دانلود نرم افزار بوسیله یوزرها و کوشش کلی نرم‌افزار خویش بررسی داشته باشید.  وقتی که نرم افزار شما به یک مغازه نرم افزار روش پیدا می نماید، فرصت آن میباشد که بر بهبود بازاریابی نرم افزار خویش متمرکز گردید.
شما میتوانید با برقراری رابطه با متخصصان و منتقدان حوزه شغل نرم افزار، از آنها درخواست فرمائید تا درباره نرم افزار شما و خصوصیت های آن کلام کرده و نظرشان را مطرح نمایند. همینطور میتوانید زمان های آزمایشی بدون‌پول یا این که حتی با درصدی تخفیف از بها معمول را به یوزرها ارائه دهید. ضمن این، می بایست مطمئن گردید که در نصیب توضیحات نرم افزار در پلی استور یا این که استورهای دیگر دانلود نرم افزار، توضیح مختصر و مفیدی از آنچه اپلیکیشن شما ایفا میدهد، بنویسید.

  • ۰۱/۰۷/۲۶
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی