مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

کاتلین یا این که جاوا ؟ شاید این پرسش خیلی  طراحی اپلیکیشن از اشخاص که میخواهند در حوزه اپ نویسی اندروید وارد شوند باشد! و ما این پرسش را اینطوری پاسخ میدهیم که هر دو گویش اپلیکیشن نویسی اندروید پرقدرتی می‌باشند البته لهجه اپلیکیشن نویسی جاوا از سالها گذشته لهجه پیشفرض گوگل میباشد و کاتلین دیرتر اضافه گردیده بعداز این حیث جاوا اصیل خیس میباشد.

 از طرفی در صورتی‌که کاتلین را مسلط باشید رایاپارس کدنویسی برای شما آسونتر میشود و وسعت کدنویسی ذیل خیس میاد البته تاکید می‌کنیم در شرایطی که مسلط باشید خیر اولیه راه و روش! در فیض برای اولیه راه و روش در مسیر یادگیری اندروید بهتره لهجه اپ نویسی جاوا (java) را گزینش نمایید و سپس می‌توانید application به ندرت کاتلین رو استارت فرمایید و اونوقت کاتلین برای شما آسانتر می گردد البته چنانچه جاوا رو ابدا بلد نباشید مطمئنا آیتم های انتخابی و پیش روتون برای فعالیت کردن کمتر می گردد.

شایسته ترین فضا نرم افزار نویسی اندروید به کار گیری از اپلیکیشن اندروید استودیو (Android Studio) میباشد و این گوشه و کنار سفارش گوگله و از دید گوگل برای اپ نویسی اندروید پذیرش گردیده است و آن را بخوبی تامین می نماید به همین خیال شما هم برای اپلیکیشن نویس اندروید شدن می بایست اموزش اندروید استودیو را با یکی‌از لهجه های جاوا یا این که کاتلین بلد باشید. | فراگیری نصب اندروید استودیو

عصر یادگرفتن Java یا این که Kotlin را بخرم؟
نخستین اینکه هر دو گویش عالی و استانداردی برای نرم‌افزار نویسی اندروید میباشند و هر دو بوسیله گوگل بخوبی تامین می‌شوند و اندروید استودیو هم از هر دو تامین می نماید و خروجی هر دو نرم افزار های تلفن همراه اندرویدی میباشد.

در حالتی که میخواهید اپ نویسی اندروید خاطر بگیرید و با جاوا هیچ شناخت ندارید و میخواهید کلیه مباحث جاوا را برای نخستین دفعه حافظه بگیرید بهتره زمان جاوا را گزینش نمایید زیرا کلیه سرفصل های اندروید با جزئیات بدون نقص توضیح داده گردیده‌است.

البته در صورتیکه از قبلی با گویش جاوا شناخت دارید، پس عصر کاتلین مطلوب شماست. همینطور در صورتی میخواهید اپ نویسی اندروید را از کاتلین هم استارت فرمایید هیچ مانعی نیست زیرا در عصر کاتلین هم به مباحث لازم که بایستی درباره جاوا بدانید هم اشاره گردیده است.

  • ۰۱/۰۷/۲۴
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی