مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

پایتون مزایای متعددی را برای یوزرها آماده می نماید. طراحی اپلیکیشن پیش از اینً درباره ی مزایای استعمال از جاوا گفت و گو کردیم، اکنون بیایید نگاهی به مزایای ارائه گردیده بوسیله Python بیندازیم.

کتابخانه های پایتون به اپلیکیشن نویس اذن میدهند تا به‌سرعت آغاز به شغل نماید. به‌تدریج نیاز دارا هستند که از صفر آغاز نمایند. در حالتی که نرم‌افزار نویسی بخواهد به یادگیری ماشین بپرد، کتابخانه ای برای آن وجود داراست.  رایاپارس چنانچه آنان مایل به ساخت و ساز یک نمودار قشنگ میباشند، یک کتابخانه برای آن وجود داراست. application درصورتی که می خواهند نوار توسعه و گسترش در CLI آرم داده خواهد شد، کتابخانه‌ای برای آن وجود داراست.
پایتون لگو لهجه های اپ نویسی میباشد. باکس ای با شیوه نامه استعمال از آن پیدا نمائید و دست به عمل گردید. چیز یه خرده وجود داراست که بایستی از صفر استارت کرد.
قواعد دستوری پایتون، نسبت به نصیب بزرگی از گویش‌های اپ‌نویسی، بسیار بی آلایش‌خیس میباشد.
فعلا، از پایتون به صورت عظیم‌ای برای اپلیکیشن‌نویسی در ناحیههای یادگیری ماشین، یادگیری عمیق و هوش تصنعی و مصنوعی به کارگیری می شود. همینطور، گویش پایتون، ابزارها و کتابخانه‌های مفیدی برای «بررسی داده‌ها» (Data Analysis) و «مصورسازی» (Visualization) آن ها در چنگ اپلیکیشن‌نویسان قرار میدهد.
مسافرت از گویش‌های دیگر نظیر جاوا به پایتون، بسیار شل و خوشایند میباشد.
فعلا، پایتون به صورت بزرگ‌ای برای اپلیکیشن‌نویسی «توسعه و گسترش ذیل اینترنت» (Web Development) گزینه استعمال قرار می گیرد. ابزارهایی نظیر Django، از مهم ترین ابزارهای گسترش اینترنت در پایتون می باشند.
به اشتراک گذاری کد با دیگرافراد شل میباشد.

  • ۰۱/۰۷/۲۱
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی