مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

اکثر برنامه نویس ها معمولا طراحی اپلیکیشن در مشهد وظیفه رایا پارس دارا هستند application با اپ‌نویسی backend رویا رویی نمایند. این معمولا وقتی حادثه می‌ افتد که تارنما‌ها، اپ‌ها و قابل انعطاف‌افزارهای شالوده را پیشرفت میدهند. اجتناب از CLI در هنگام اپلیکیشن نویسی یک اپلیکیشن بسیار نقص‌ میباشد. اگرچه ابزارهایی مانند MAMP قابلیت و امکان استعمال از بعضی GUI را آماده کرده‌اند، البته شما هنوز بایستی CLI را در نرم افزار خویش وارد فرمایید.

 

۶. امنیت

 

مشاجره در باب نرم‌افزار‌نویسی نمی‌تواند سوای نگاه ما به جنبه امنیتی بدون نقص گردد CLI .قلب بخش اعظمی از برنامه نویس ها را به دست آورده‌میباشد چون از GUI امن‌خیس میباشد. با GUI، شما میتوانید هر خط کد را پژوهش کرده و یا این که آن‌هایی را که تهدیدی برای امنیت محسوب میشوند را حذف یا این که ادیت نمائید. حتی درخصوص حمله‌ای مثل ویروس، شما می توانید به راحتی راهی که هکرها میتوانند وارد سیستم شوند را تشخیص دهید.

 

در هنگام به کار گیری از GUI، جنبه امنیتی یک کد ممکن میباشد سرگردان‌کننده باشد. حتی راجع‌به حمله، بازیابی از آن یه خرده فرصت می برد زیرا خطوط دستور صرفا کلماتی میباشند که میتوانند برای رفع اختلال به عمل فرآیند.

 

سود‌گیری

 

بدین دلایل ، پر‌نور میباشد که چرا برنامه نویس ها در CLI بیش تر از GUI عمل می‌نمایند. صرف‌لحاظ از گویش نرم افزار‌نویسی که شما در اکنون یادگیری میباشید، همت فرمائید مهارت‌هایتان را ارتقا دهید. این فعالیت شمارا در شرایط‌های متفاوت منجر صرفه‌جویی میگردد. CLI هم اینگونه خود باوری شما‌را در نرم افزار‌نویسی خواهد تشکیل داد

  • ۰۱/۰۵/۲۷
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی