مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

بخش اعظمی اعتقاددارند کهGraphQL ​ طراحی اپلیکیشن در مشهد جایگزین رایا پارس قابل application قبولی برای API های REST در آجل میباشد. با این اکنون لزومی ندارد که REST و GraphQL تحت عنوان حریف یکدیگر شناخته شوند. به این دلیل که هر دوی آنان برای بسط کلیه قابل انعطاف افزارها مطلوب نیستند.GraphQL  یک گویش کوئری میباشد و بدین استدلال جزو ترندهای جاوا اسکریپت قرار گرفته میباشد که به توسعه و گسترش دهندگان این قابلیت و امکان را می‌دهد که درخواست خاصی را از سرور بخواهند و آن ها را به روشی سهل و آسان و شل ارائه نمایند. GraphQL با React از روش کادر ورک Relay با یکدیگر مخلوط می گردد. GraphQL یکی مهم‌ترین ترندهای جاوا اسکریپت میباشد و به همین استدلال نیز قیمت یادگیری را داراست.

 Reason

کمپانی فیسبوک از Reason برای ایجاد کرد و مدیر اینترنت نرم افزار منسجر خویش به کارگیری می نماید. Reason به جهت تلفیقی بودن یکی‌از ترندهای جاوا اسکریپت میباشد. همینطور دارنده  Reason React میباشد که به شما قابلیت می‌دهد کد پیش فرض را که در React JS کامپایل گردیده‌است بنویسید.

Reason یک اپ کاربردی و استاتیک میباشد که قابلیت و امکان مدیر اینترنت نرم افزار ها را در یک ورقه منقطع می‌دهد. این لهجه به شما اذن می‌دهد تا نوع کد امنیتی را طوری بنویسید که با جاوا اسکریپت و OCaml به خیر فعالیت نماید. و آن را به یکی‌از ترندهای جاوا اسکریپت که هر گسترش دهنده فول استکی بایستی به آن اعتنا نماید، تبدیل می نماید.

  • ۰۱/۰۵/۲۲
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی