مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

پروسه الگوریتم chunking  در صدر مشمول کشف کردن یک حوزه‌ همگانی برای طراحی اپلیکیشن در مشهد جست و جو خواهد بود، آنگاه این پروسه به نظارت هریک از بخشها همگانی خواهد پرداخت. بدین ترتیب وقتی که شما در‌پی نام Bill Maher در دفترچه تلفن می‌باشید، شما به طور 100 برگه 100 ورقه تکان خواهید کرد، شما می بینید که در 100 برگه اولیه واپسین نام با c آغاز می شود به این ترتیب 100 کاغذ به جلو می‌ روید، شما می بینید که واپسین نام در نقطه نهایی این دویست شیت با K آغاز می شود، اکنون در صورتیکه 75 شیت به جلو بروید ممکن میباشد به صحبت L برسید. صحبت L  فقط یک سخن با سخن M مسافت دارااست به این ترتیب از این جا به آنگاه بایستی تکان خویش را آهسته خیس نمایید. این مراحل معمولاً شیوه میباشد که اشخاص آی تی برای  جست و جوی‌بار اسامی در دفترچه تلفن به شغل می‌برند. ما تحت عنوان آدم اکثر وقت ها طریق‌ها را تحت عنوان راه‌های غریزی به عمل می بریم و این الگوریتم یکی آن نحوه ها میباشد.

الگوریتم جست و جویبار دودویی

کارآمد ترین الگوریتم برای کشف کردن یک فرد در دفترچه تلفن تقسیم کردن دفترچه تلفن به دو بخش است، آن گاه می بایست گزینش نمایید فرد در کدام نصفه از دفترچه تلفن میباشد، بدین ترتیب شما در مرحله اولیه پیروز گردیده‌اید نیمی از دفترچه تلفن را حذف نمایید و پروسه کاوش را در نصفه دیگر صفحه ها ادامه دهید. فرض فرمائید دفترچه تلفن 400 برگه باشد، در حالتی که شما در‌پی اسمی با اسم vince Offer باشید که در شیت 291 جای دارد شما میتوانید آن را با به کارگیری از الگوریتم جست و جوی بار دودویی پیدا نمایید. برای این عمل کافی میباشد دفترچه تلفن را به چهار بخش تقسیم فرمایید و به احتمال زیاد با این فعالیت به حروف m و n خواهید رسید که خیلی معمولی می‌توانید کلام o را نیز بیابید.

  • ۰۱/۰۵/۰۹
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی