مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

روزی پیشرفت دهندگان مهم این api تصمیم گرفتند که از فرصت هایی از نوع float طراحی اپلیکیشن در مشهد برای این تابع به کارگیری نمایند تا اعتنا بیشتری را بدست آورند، البته آنان همواره این نگرانی را داشتند که کد یوزرها این api با به کار بستن از این نوع داده ای با ناکامی روبرو گردد، آن‌ها تغییراتی را در پایتون 2.3 به وجود آوردند که به صورت \"stat_float_times,\" بود و به طور پیش فرض آن را false تعیین کردند، یک مخاطب می‌تواند آن را بر روی true تهیه و تنظیم نماید تا در طی های خویش سئو ما یحتاج را ایفا دهد.

>>> # Python 2.3.

>>> سیستم عامل.stat_float_times(True)

>>> Operating System.stat(\'file.txt\').st_ctime

1540817862.598021
با آغاز پایتون ورژن 2.5 مجال هایی از نوع float به طور پیشفرض تعریف‌و‌تمجید شدند، بدین ترتیب هر کد جدیدی که در api پایتون 2.5 نوشته می‌شود این پیکربندی را نادیده می‌گیرد و وقت ها را به طور float اکران می‌دهد. اما شما درین ورژن از پایتون نیز می‌توانید این خصوصیت را بر روی false تهیه و تنظیم نمایید تا از رفتارهای سابق به کارگیری فرمائید و یا این که میتوانید آن را بر روی true  تهیه و تنظیم نمائید تا api شما بر روی همگی ورژن های پایتون جاری ساختن خواهد شد.

با گذر مجال در پایتون ورژن 3.1 این پیکربندی نادیده گرفته میشد تا کلیه استعمال کنندگان از این api برای به کارگیری از خصوصیت های آخری فراهم شوند، پس از سپری شد دوران هنگامی این خصوصیت به طور بدون نقص حذف شد. مجال های از نوع float اکنون فقط به طور ازروی اراده آیتم به کارگیری قرار میگیرند. این یک مسیر وقت گیر میباشد، البته سازندگان api می بایست طاقت کافی برای ایفا این شغل را داشته باشند، به دلیل آنکه این پروسه تدریجی قادر است سبب ساز توفیق یک‌سری برابری api شما در آتی ای مجاورت خواهد شد.

  • ۰۱/۰۴/۱۸
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی