مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

برای تولید اینترنت‌تارنما ایمن برای مشتریان و یوزرها، طراحان اینترنت می بایست طراحی اپلیکیشن در مشهد در هنگام ایجاد کرد اینترنت‌وب سایت با بسط‌دهندگان اینترنت همیاری نمایند. قبلا، طراحان اینترنت ما یحتاج خلا با گسترش‌دهندگان فعالیت نمایند؛ نگرانی اساسی آن ها front-end بود، در حالی که پیشرفت‌دهندگان بر روی back-end تمرکز داشتند. امروزه و در آجل، طراح و گسترش‌دهنده اینترنت بایستی با یکدیگر عمل نمایند تا تصمیم بگیرند اشکال داده‌ها را چه گونه عده‌آوری نمایند، همینطور چه طور آنان را بازیابی، استعمال و پناه نمایند.

همیاری موءثر میان طراح اینترنت و پیشرفت‌دهنده اینترنت بایستی مبنی بر طرز نگاه و کارکرد اینترنت‌ُوب سایت و همینطور روش رئیس و مراقبت از داده ها فردی استفاده کننده باشد. به حافظه داشته باشید، دفاع از استفاده کننده مراقبت از مشتری شما میباشد، که ما‌را به نقطه آتی و آخری هدایت می‌نماید.

Front-End نقشی را در نگهبانی از حریم فردی مشتری اعمال می‌نماید

زخم‌پذیری تزریق اسکریپت (XSS) حتی می تواند کمپانی Fortune-500 را بدون چاره نماید تا اینترنت‌تارنما خویش را از فعالیت بیندازد و در فیض آوازه مارک و درآمد مایحتاج خویش را از دست بدهد.

در حالی که اکثر مهاجمان عمدتا در قبل بر روی back-end تمرکز می‌کردند، front-end نیز دیگر از دست هجوم ها جدیدی که از اپ‌های اینترنت فرنگی و میکروسرویس‌های مرتبط با اینترنت‌تارنما فایده میبرند در دفاع وجود ندارد.

به همین عامل، طراحان اینترنت بایستی دقت بیشتری به APIها، موادسازنده HTML5، iframeها، کوکی‌ها و اشتراک منابع متقابل مبدأ (CORS) داشته باشند. تمامی این مکانیزم‌ها آکنده‌از جراحت‌پذیری‌های امنیتی می‌باشند، که به‌این معناست که طراح اینترنت مدرن بایستی دور اندیشی امنیتی داشته باشد تا از اینترنت‌وب سایت‌ها در قبال تهاجم ها XSS مراقبت نماید.

گردآوری‌بندی

در قبلی، تنها  کمپانی‌های میزبانی اینترنت و تصویب دامنه زخم‌پذیری تهاجم ها اینترنت را به عهده می‌گرفتند. با این حالا، امروزه مورد‌ها عوض شده‌اند و طراح و توسعه و گسترش‌دهنده اینترنت میتوانند وقتی که مهاجمان اینترنت‌تارنما را به خطر می‌اندازند منجر سقوط وب سایت شوند.

شما می بایست خودتان را در همگی مسائل امنیتی اینترنت یادگرفتن دهید تا از حریم فردی مشتری مراقبت فرمائید و سرویس ها بهتری را ارائه دهید، حتی پیش از اینکه استارت به تایپ کردن کد فرمایید. هوشیاری امنیتی طراح و پیشرفت‌دهنده اینترنت در دنیای دیجیتال امروز بسیار مناسب می باشد، به ویژه در حالتی‌که در لحاظ داشته باشید که طبق گزارش Kaspersky، در هر 40 ثانیه یک حمله به وسیله هکر صورت می دهد.

  • ۰۱/۰۴/۱۶
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی