مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

ReferenceError:
اپلیکیشن را به یک متغیر ارجاع می دهید که ابدا نیست، سود این میباشد که: طراحی اپلیکیشن در مشهد شما می بایست به جایی که فکر میکنید آن را تعریف و تمجید نموده اید و یا این که به جایی که بایستی آن را تعریف‌و‌تمجید نمائید ارجاع نمائید. با مراجعه به‌این نقطه در هنگام خطایابی در جاوا اسکریپت میتوانید ملاحظه کنید که الف) یک غلط مرتکب گردیده اید

 ب) مقدار نادرستی به آن وارد و یا این که از آن بیرون نموده اید

 ج) ابدا آن را در‌این نصیب تعریف‌و‌تمجید نکرده اید

 د) یک خطای مرتبط با محدوده تعریف‌و‌تمجید دارید( از جمله یک متغیر را در درون فرمان if تمجید نموده اید و از بیرون آن مبادرت به ارجاع دهی این متغیر نموده اید)


RangeError:
وقتی که یک متغیر عددی دارنده یه خرده بیشتراز مقدار تعریف‌و‌تمجید گردیده برای آن باشد این ارور حادثه می افتد.( راه‌حل: ریاضی ها توسعه یافته را در‌این جاوا اسکریپت اعمال ندهید و یا این که چنانچه قصد جاری ساختن این فعالیت را دارید از کتابخانه های منحصر به فرد ریاضی برای این فعالیت به کارگیری نمایید.


EvalError:
شما به خطا از امر eval() به کار گیری نموده اید. در‌صورتی‌که شما این ارور را در هنگام خطایابی در جاوا اسکریپت اخذ کردید بایستی بدانید که از فرمان eval() به غلط به کارگیری نموده اید.


URIError:
وقتی واقعه می افتد که دستورهای encodeURI() و یا این که decodeURI() در نصیب نامناسبی به کار گیری می گردند. کتابخانه های بسیار متعددی وجود دارا هستند که سبب میشوند تا شما ابدا این نادرست را مرتکب نشوید که برای مثال این کتابخانه ها می شود به Express، Koa و Hapi اشاره نمود که میتوانید از یکی‌از آن‌ها به کارگیری نمایید.

  • ۰۱/۰۴/۱۴
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی