مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

بک گراند خردلی ما تا به درحال حاضر نسبتا بهتر میباشد ولی اینجانب طراحی اپلیکیشن در مشهد دوست دارم آن را بیشتر مشابه به یک دستمال کاغذی کنم، در بنا شده در این طرز شما میتوانید الیاف های آن را به راحتی ببینید، از جمله:

ضمن این برای تبعیت از الیاف های ورقه اذن دهید به طور تصادفی آن‌ها را به نقاط گوناگون کاغذ خویش اضافه کنیم، هرمورد را دقیقا هم جهت تصادفی قرار میدهیم. اما دقت داشته باشید که خطوط می بایست از نگاه رنگ و ارتفاع دارنده اندازه های مختلفی باشند به این ترتیب اذن دهید یک کامپوننت تصادفی را به آنان اضافه کنیم. ما برای این شغل از تابع  Math.random() که بوسیله جاوا اسکریپت آماده گردیده‌است به کارگیری می‌کنیم.
نکاتی راجع‌به تابع Math.random()

این تابع یکی در میان صفر و یک ایجاد می نماید که میتوانیم در شکل عشق این مقدار را دربین 10 تا 15 ایجاد کنیم، می‌توانیم خروجی این تابع را اخذ کنیم و آن را در 5 ضرب کنیم که‌این فعالیت به ما عددی در میان صفر تا 5 را می‌دهد، آن گاه صرفا کافی میباشد عدد ده را به آن‌ها اضافه کنیم تا یکی تصادفی در بین 10 تا 15 برای ما ساخت گردد.

  • ۰۱/۰۴/۱۱
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی