مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

عمل کردن با NLog در ASP.NET بسیار اساسی میباشد، ما در‌این مقاله قصد طراحی اپلیکیشن در مشهد داریم مقداری بیشتر درباره NLog در ASP.NET کلام کنیم و اطلاعاتی به شما ارائه دهیم.


NLog در ASP.NET در واقع یک پلتفرم لاگ کردن متن گشوده و مدل وزن میباشد که دارنده امکان های روت کردن لاگ و رئیس قابلیت و امکان ها میباشد، نکته دیگری که درباره NLog در ASP.NET وجود داراست این میباشد که تهیه و تنظیم و بسط آن بسیار ریلکس میباشد. اینجانب درین مقاله قصد دارم درباره استعمال از NLog در .NET کلام کنم و نکاتی را درباره به کارگیری از آن در ASP.NET نیز ذکر خواهم کرد. درین نوشته ی علمی ما درباره این مسئله سخن خوا هیم کرد که چه‌طور ما می‌توانیم عملکردهای بغرنج تری را با به کار گیری از NLog جاری ساختن دهیم.

به صورت خاص ما در اینجا نگاهی به پیکربندی NLog در ASP.NET با به کار گیری از یک فولدر .config خوا‌هیم داشت که مانند تنظیمات بر اساس کد میباشد. شما در‌این نوشته ی علمی می آموزید به چه شکل به طور اتوماتیک لاگ های خویش را بچرخانید، چه طور از دیتابیس مانند یک مقصود به کارگیری فرمایید و چه‌طور همت اپ خویش را با لاگ کردن اطلاعات به طور هم‌زمان بهبود داد. ضمن این اینجانب در‌این مقاله تلاش می‌کنم بعضا از مهم‌ترین تمرین ها را نیز برای به کارگیری از آن در مشت شما قرار دهم.

  • ۰۱/۰۴/۰۴
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی