مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


در گفت و گو بازاریابی دیجیتال، قسمت عمده ای از سعی شما بایستی حول ساخت و ساز طراحی اپلیکیشن محتوای تصویری باشد. طبق داده های عددی، 91٪ از اشخاص محتوای بصری را به محتوای متنی شبیه آن ترجیح میدهند.

درمورد اینکه بر روی کدام محتوای بصری می بایست تمرکز گردد، می بایست بگوییم که در کل ویدیوها نسبت به تصاویر خوب شغل می نمایند. ضمن این، بی جنبش و بومی نیستند و هنگامی کسی تخت گاز در شبکه های عمومی پیمایش می نماید، جلب اعتنا می نمایند. تک تک محتوای بصری می بایست برای هر پلتفرم خاص با صرفه گردد. از جملهً یک ویدئو در اینستاگرام، به بعد ها متعدد محتوای ویدیویی در صورت بوک یا این که توییتر نیاز داراست.

2- تجارب دیجیتالی

پباده سازی یک استراتژی بازاریابی دیجیتال، وقتی قادر است نقص‌ ساز باشد که تمام محتوای دیجیتال شما در باب موضوعات متفاوت سخن نماید. با این هم اکنون یک پلتفرم تجارب دیجیتالی، دیگر مشکلی ساخت و ساز نمی نماید. همپا با ترکیب با پلتفرم های گوناگون، این اپ تخصصی به شما قابلیت و امکان همگام سازی، رئیس و تکثیر محتوا را در پلتفرم های نام برده میدهد.

3- بازاریابی داخل گرا(Inbound marketing)

بازاریابی درونگرا یا این که inbound marketing نوعی متدلوژی بیزنس میباشد که مشتریان را با استعمال از ساخت و ساز محتوای با ارزش و متناسب مجرب آن‌ها جذب می نماید. این مشتریان اصولا با مارک شما آشنا نیستند، ولی مقصود این میباشد که اعتنا مشتریان را به محتوا جلب نماید و بعد از آن کسب و کار شما آن ها را به فروش تبدیل می نماید.

پیش از اینکه آغاز به رویا پردازی برای درآمدزایی از استخراج و کارتان نمایید، به محتوا اعتنا نمائید. محتوا می بایست برای خواننده باکیفیت، آموزنده و جالب باشد.

4-چت بات ها (chatbot)

در دنیای بیزنس امروز، جواب دهی فوری حیاتی میباشد. خواه این فعالیت از روش شبکه های عمومی، آدرس اینترنتی یا این که لایوچت باشد، مشتریان انتظار دارا‌هستند فورا به درخواست های آن ها بازرسی گردد. در غیر این شکل، ممکن میباشد تصمیم بگیرند که به مکان دیگری مراجعه نمایند.

اگرچه اکثر مشاغل قدرتمند به پناه شبانه روزی نیستند، البته هنوز کلیه امیدها را از دست نداده ایم. قابلیت و امکان بکارگیری تکنیک های اتوماسیون، مانند chatbots وجود داراست. این چت بات ها میتوانند فراگیری ببینند و خاطر بگیرند چه طور به سوال ها متداول که برایشان ارسال می‌گردد جواب دهند.
 

  • ۰۱/۰۲/۲۷
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی