مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

SPA یا این که نرم‌افزار تک ورقه‌ای یک اپلیکیشن اینترنت بر پایه ی طراحی اپلیکیشن جاوااسکریپت میباشد که در بین دستگاه‌های مخاطب بسیار بهتر عمل می‌نماید. با به کارگیری از نرم‌افزار‌های Single Page به مزایایی همانند بهبود عملکرد، به دست کم رساندن وقفه در بارگذاری صفحه ها، فرصت کمتر در گسترش اینترنت با جواب سریع به اقدامات پیمایشی سوای ساخت‌و‌ساز هیچ درخواستی برای واکشی HTML سمت سرور دست مییابید.

SPA به جهت برتری و تلاش در تشکیل داد اینترنت‌وبسایت‌های ریسپانسیو، حمایت از اپلیکیشن‌ها در تمامی دستگاه‌های گوشی، دسکتاپ و تبلت، در سراسر عالم میلیون‌ها مخاطب طرفدار آن می باشند. استعمال اخیر از کادر‌ورک‌های Angular یا این که React برای توسعه و گسترش این نوع نرم افزار‌ها سبب گردیده است اپ‌های اینترنت، کاربردی و سازگار با نرم‌افزار‌های hybrid شوند.

وب اشیا (IoT)

یکی‌از 6 روندی که در سال 2021 انقلاب خواهد کرد IoT میباشد. وب شی ءها مقام خویش را در قلب یوزرها یافته میباشد، که یک طرز خوب برای دسترسی به وب و توان نفوذ دستگاه‌های پوشیدنی میباشد. وب اشیا یک سری سالی میباشد که یک کدام از روندها گردیده است و در سال 2021 شاهد انفجار تقاضا برای آن خوا‌هیم بود. تنی چند از کمپانی‌های بسط اپلیکیشن در سراسر عالم در هم اکنون ساخت راهکار‌های IoT می‌باشند.

با فناوری‌های توسعه یافته، دنیای IoT پایه شاهد منزل‌های هوشمند، دکان‌های هوشمند و حتی شهر هوشمند میباشد! با پیش گویی این حقیقت IoT هنوز یک بچه میباشد. سال 2021 میتواند شاهد فرایند بسیار نیکی در اپلیکیشن‌ها و تکنولوژی‌های IoT باشد که با توسعه‌های بیشتر بسط می یابد.

  • ۰۱/۰۲/۲۰
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی