مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


حال که پروژه تان در حالا تکوین میباشد وقت آن رسیده که برای نرم افزار خودتان یک طرح گرافیکی ساخت‌و‌ساز نمائید. طراحی اپلیکیشن پباده سازی شما می بایست مشمول جزئیات بصری پیکسلی، جلوه های گرافیکی، جزئیات تصویری و گهگاه برنامه کودکان ها و پباده سازی حرکات باشد.

اینجانب دو نحوه را برای ایجاد کرد طرح گرافیکی نرم افزار پیشنهاد میکنم:

۱- خودتان با استعمال از یک تمپلت گرافیکی این فعالیت را اعمال بدهید

۲- یک طراح گرافیک استخدام نمایید

طراحان گرافیک ماهر سالها درگیر فعالیت و تمرین میباشند. در واقع یک طراح گرافیک بهتر میتواند صد خوب از یک طراح بی تجربه مثل خویش شما (با فرض اینکه توسعه و گسترش دهنده می باشید) عمل را اجرا بدهد.

شما تحت عنوان یک بسط دهنده نرم افزار بایستی مطابق نقاط قوت خویش کار فرمائید. این مساله به معنای برون سپاری کارهاییست که در آنان مهارت خاصی ندارید. برای استخدام یک طراح گرافیک ماهر میتوانید از سیستم استدلال هایی مانند Upwork یا این که Toptal به کارگیری فرمائید.

ایجاد کرد پادکست آموزشی صوتی (فرایند و شیوه اعمال)

درصورتی که هم می‌خواهید خودتان به تنهایی این عمل را اجرا بدهید از منابع جان دار فایده بگیرید. برای صرفه جویی در وقتتان پیشنهاد می‌کنیم از الگوی پباده سازی منحصر به فرد نرم افزار های آی وی اس استعمال نمائید. میتوانید برای پباده سازی کارتان از تمپلت های مهیا به کار گیری نمائید و آن گاه آن‌ها را به شکلی که میخواهید سفارشی نمایید.

در اینجا یک مثال پباده سازی گرافیکی نرم افزار در نرم افزار Sketch را مشاهده می‌کنید:

یکسری تمپلت وجود داراست که خویش اینجانب به شخصه آنان‌را دوست دارم و به شما هم پیشنهاد می‌کنم:

NOW, TETHR و DO تشکیل داد InVision
iOS iPhone GUI متاع چهره بوک
Stark UI kit ایجاد کرد Baianat
Stitch ایجاد کرد Lina Seleznyova
Phoenix ایجاد کرد Adrian Chiran
Apply Pixels تشکیل داد Michael Flarup
از فی مابین مورد ها بالا، iOS iPhone GUI جنس صورت بوک بسیار موءثر و کاربردی میباشد زیرا مشمول عنصرها UI به طور کاملً پیکسلی آی وی اس میباشد. میتوانید از آن برای تشکیل داد موکاپ های ظریف به کارگیری فرمایید.

هنگام به کار گیری از اثر مهم افراد دیگر، حواستان به مقررات نسخه برداری رایت باشد. ضابطه نسخه برداری رایت در همگی مکان عالم ایفا میگردد. یادتان باشد نمی توانید چیزی که میخواهید را در وب سرچ فرمائید و سپس دقیقا به عبارتی را به شغل ببرید. چنانچه چیزی پایین ضابطه نسخه برداری رایت باشد شما نمی توانید از آن در پروژه تان به کار گیری نمایید.

برای ایجاد کرد طرح گرافیکی نرم افزار خودتان می‌توانید از ابزارهایی مثل Photoshop، Sketch و Affinity Designer به کار گیری نمایید. اینجانب نرم افزار Sketch را پیشنهاد می‌کنم، زیرا از پشتیبانی داخلی برای پباده سازی نرم افزار های موبایل شامل است. یادتان باشد نمی توانید مستقیما یک طرح را از فتوشاپ یا این که اسکچ وارد فرمایید؛ براین اساس برای تشکیل داد نرم افزار خودتان می بایست آن را مجدد در در Interface Builder و یا این که Xcode ساخت و ساز فرمائید.

چقدر فرصت می بایست صرف نمائید؟ از یک سری روز تا یک سری هفته. میتوانید این آیتم را از طراحتان پرسش نمایید.
چقدر بایستی هزینه نمائید؟ تمپلت های عالی مجانی یا این که ارزان ارزش می‌باشند. از طراحتان در این زمینه پرسش نمائید.
 

  • ۰۰/۱۲/۲۳
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی