مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


کورونا یک ابزار موثر برای گسترش تعدادی پلتفرمی میباشد و با به کارگیری از کتابخانه‌های محلی آن میتوانید به راحتی طراحی اپلیکیشن اپیلیکیشن‌ بسازید. COVID-19 با تک تک کتابخانه‌های محلی سازگار میباشد و برای پلتفرم‌های متعدد، ابزارهای مورد نیاز را مهیا می‌نماید. بیشترین کاربرد بیماری کرونا در بسط بازی میباشد. بیماری کرونا میتواند سوای کامپایل کدها سود را بر روی یک مشابه‌ساز نماد دهد و نیازی به به کار گیری از یک IDE خاص نیست. حتی می‌قدرت کد نویسی را در نوت‌پد جاری ساختن اعطا کرد. با وجود این که کووید 19 یک تعیین عالی برای نرم افزار‌نویسی اندروید هست اما در توسعه و گسترش اپیلیکیشن‌های توسعه یافته با محدودیت‌هایی یاور میباشد.

با فون‌گپ (HTML، CSS، Java Script) سوای نیاز به فراگیری نرم‌افزار نویسی اندروید نرم‌افزار‌های کاربردی بسازید.

ُساختن برنامه با phonegap فارغ از نیازبه علم نرم‌افزار نویسی اندروید
فون‌گپ یاری می‌نماید نیازی به یادگیری نرم افزار نویسی اندروید نداشته باشید و اپ‌های کاربردی خویش را ساخت فرمائید. به خصوص، در‌صورتی‌که به ساخت سایت، HTML، CSS و جاوا اسکریپت مسلط باشید.  Apache Cordova به فون‌گپ امداد می‌نماید تا مستقیم بتوانید از طریقHTML، CSS و جاوا اسکریپت در اپلیکیشن‌های گوشی نیز به کار گیری فرمائید و سود کدهایتان را در موقعیت WebView مشاهده کنید. در اینجا، فون گپ همچون یک پل کار می‌نماید و به بسط‌دهندگان اذن می دهد تا به خصوصیت‌های بی آلایش دستگاه مثل عجله‌سنج و یا این که دوربین دسترسی پیدا نمایند. اما، نباید فراموش نمایید که نمی‌توانید با فون‌گپ یک نرم‌افزار ماهر ساخت‌و‌ساز نمایید.

بعداز آشنایی شایسته ترین لهجه نرم‌افزار نویسی اندروید آغاز به ایجاد کرد نرم افزار خویش فرمائید.
شاید بپرسید با به کارگیری از گویش‌هایی که برای بسط اندروید به فعالیت می برید، کارکشته به تایپ کردن چه نوع اپ‌هایی می‌باشید؟ در جواب می بایست بگوییم با امداد این گویش‌ها قابلیت تایپ کردن نرم افزار‌های پیام رسان گپ، بازی‌ها، ماشین‌اکانت نوت‌بوک و پخش‌کننده‌های موسیقی موسیقی وجود دارااست. توجه داشته باشید که یادگیری همگی آن ها مورد نیاز وجود ندارد بلکه می بایست با دقت به پروژه یا این که کاری که اعمال می‌دهید، آن‌ها‌را فرابگیرید و به گذر زمان یادگرفتن خویش را کامل شدن فرمائید. برای بسط نرم‌افزار‌های گوشی نیز میتوانید از این نوشته ی علمی امداد بگیرید. آیا فکر‌میکنید نرم افزار‌های اندرویدی دیگری نیز وجود داشته باشد؟ شما کدام یک از این لهجه‌ها و چارچوب‌ها را برای اجرا پروژه‌هایتان گزینش می کنید؟
 

  • ۰۰/۱۲/۲۲
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی