مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


10ـ اعمال تغییرات مایحتاج

بعد که گزارش های به دست آمده را استخراج کردید  و آنها را آنالیز و چک نمودید نوبت این میباشد طراحی اپلیکیشن که آن تغییرات لازمه را جاری ساختن نمائید.در صورتی قسمتی که می بایست بهبود یابد مرتبط با قسمت سرور میباشد بایستی به دارای تخصص بک اند و در صورتی مرتبط با نمای ظاهری نرم افزار میباشد بایستی به دولوپر فرات اند سپرده خواهد شد تا اعمال گیرد.بعد از جاری ساختن این مرحله دیگر میتوان خاطرنشان کرد که ورژن ی آخری نرم افزار شما مهیا ی به کارگیری میباشد.


11ـ رسیدگی به ریزه کاری فعالیت

درین مرحله می بایست به ریزه کاری نرم افزار خویش رسیدگی نمائید.به صورت نمونه شما اکثرا در مرحله ی پباده سازی , نرم افزار خویش را با اطراف های مشابه سازی مانند : اندروید استودیو و یا این که ایکس کد ایفا می نمایید. شما بایستی این جزئییات را به صورت حقیقی محاسبه نمائید یعنی می بایست ملاحظه کنید که نصب اپ ی شما بر روی گونه های تلفن همراه های اندروید و یا این که آیفون به صحت اعمال می‌شود یا این که نه.TEST FLIGHT یک ابزار مطلوب برای یاری به دست آوردن از آن درین مرحله میباشد.

12ـ نشر نرم افزار

آنگاه که ورژن ی آخرین نرم افزار شما مهیا شد , نوبت آن میباشد که نرم افزار ی خویش را در مارکت هایی مانند : گوگل پلی , برنامه استور و یا این که تارنما های گوناگون ( ولی گزینه پذیرش و قابل پشت گرمی ) منتشر نمائید.مبرهن میباشد که هر چه بازاری که می خواهید نرم افزار خویش را در آن منتشر نمایید بزرگتر و معروفتر باشد , این عمل مجال گیرتر و دشوار خیس میباشد.محیطی دیگر به اسم PRE APPS نیز وجود دارااست که به شما این اذن را می‌دهد تا ورژن های ابتدایی نرم‌افزار ی خویش را منتشر کرده و از نقطه نظرها یوزرها این نرم‌افزار در راستای بهبود پباده سازی نرم افزار خویش منفعت ببرید. برای اشنایی با این فرایند می توانید نوشته‌علمی‌ی تصویب نرم افزار در گوگل را مطالعه فرمایید.

حرف آخری
امید‌واریم با مطالب گفته شده درین شیت توانسته باشیم تا شمارا باخبر کنیم که برای پباده سازی نرم افزار چه می بایست کرد. همینطور برای کسب ارشادوراهنمایی و مشورت ریگان بابت پروسه پباده سازی نرم افزار می توانید با همیاران ما در قسمت پشتیبانی پیشگام تماس بگیرید.
 

  • ۰۰/۱۲/۲۱
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی