مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


تمجید seo
همان گونه که می‌دانید اکثر کابران موتورهای جستجویی مثل گوگل، یاهو و… فقط به بازدید از صفحه های طراحی اپلیکیشن نخستین حاصل موتورهای کاوش اکتفا می نمایند. براین اساس بهبود سکو بندی وب سایت هم اندازه با ارتقاء بازدیدکنندگان آن تارنما خواهد بود.
بهینه سازی تارنما (سئو) مخفف عبارت Search Engine Optimization و به معنای سئو موتور کاوش میباشد. در واقع seo روشی برای یاری به موتورهای کاوش به خواسته بهبود فرآیند بازدید تارنما هاست.

پیاده سازی seo پروسه نسبتا بغرنج ای میباشد که به دانش و علم تخصصی نیاز داراست، چرا‌که موتورهای کاوش به صورت مداوم در هم اکنون تغییر‌و تحول استراتژی های جستجوی خویش میباشند. همینطور الگوریتم سکو بندی گوگل نیز دارنده بیش تر از ۲۰۰ میزان برای مرتبه بندی وب سایت میباشد. بدین ترتیب ارتقاء seo وب سایت ها نیاز به شخص متخصصی داراست که با این واحد سنجش ها شناخت بی نقص داشته باشد. در این‌شیوه به میموس و کارشناسان بهینه سازی آن پشت گرمی نمایید.

seo وب سایت در عین آسانی عدم وضوح های خاص خودش رو داراست که در شرایطی‌که روش و اصول آن را خاطر بگیرید میتوانید به برگه نخستین گوگل برسید. خوب میباشد بدانید که کارداران متعددی در بهینه سازی وبسایت نقش دارا هستند از تعیین صحیح و سوابق دامنه گرفته تا پوسته وب سایت و تبلیغات در شبکه های عمومی و دیگر تارنما ها و… .
در صورتیکه بخواهیم یک اصل کلی برای بهینه سازی تارنما به شما بگوییم، بدون شک آن اصل ساخت و ساز محتوا میباشد. شما در آغاز بایستی محتوا را برای استفاده کننده ساخت و ساز نمایید، سپس اصول بهینه سازی را روی آن پیاده نمائید و آن را بازنویسی فرمائید.

خط مش های ارتقاء seo وب سایت:
طرز هایی که موتورهای کاوش آنان‌را پذیرش نمیکنند و به “بهینه سازی کلاه سیاه” معروفند. در شکل به کار گیری از این طریق برای ارتقاء بهینه سازی تارنما، موتورهای کاوش تارنما خاطی را جریمه کرده و از لیست نتیجه ها جستجوی خویش حذف می نمایند.
از جمله استعمال بیشتراز حد از لغات کلیدی میتواند سبب افت seo یک تارنما گردد.
طرز های گزینه پذیرش موتورهای کاوش که به “بهینه سازی کلاه سپید” معروفند. این شیوه مجال‌بر بوده و به حوصله و شکیبایی نیاز دارا هستند.
برای پیاده سازی بهینه سازی کلاه سپید روی وبسایت، نحوه های گوناگونی وجود داراست که به کار گیری از کلیه یا این که تنی چند از آنها میتواند به ارتقا رنکینگ وب سایت شما یاری دهد. (ما تا قبل از این این نحوه ها را آنالیز کرده ایم)


seo وبسایت به دو قسمت کلی و تبارک تقسیم می شود که عبارتند از:

بهینه سازی داخلی یا این که On Page:
بهینه سازی داخلی به دسته کارهایی گفته می گردد که برای بالا بردن سکو گوگل، باطن خویش وب سایت اجرا می‌گردد.

تیتر برگه (به انگلیسی: Page Title):
می‌قدرت خاطرنشان کرد که تیتر یا این که تایتل شیت، که معرف محتوای شما میباشد یک کدام از مهم‌ترین بخش های بهینه سازی داخلی است.
هر کاغذ می بایست دارنده یک تیتر کلی با تگ H1 (در‌پی در خصوص تگ های هدینگ توضیح می دهیم) باشد که واژه کلیدی تمرکزی شما در آن مصرف شده باشد. (توصیه می‌کنیم به نحوه اصولی تایپ کردن تیتر seo گردیده رمز بزنید  )

تگ توضیحات یا این که توضیحات مِتا (به انگلیسی: Meta Description):

خوب میباشد بدانید که در الگوریتم های نو گوگل، اعتنا ویژه ای به توضیحات متا شد‌ه‌است و به کارگیری صحیح شما از این توضیحات منجر جایگاه گیری خوب شما در گوگل شود.
در تگ توضیحات شما می بایست با استعمال از 150 کلمه و واژه به گوگل بگویید که در‌این ورقه راجع‌به چه چیزی حرف می کنید همینطور خوب میباشد از کلمه ها کلیدی خویش نیز استعمال نمائید.
در حالتی که گوگل میان توضیحات متایی که نوشته اید و محتوای درون ورقه تناسبی پیدا نکند، تارنما شما‌را اسپم شناخته و جریمه‌تان خواهد کرد.

ساختار URL:
URL یا این که لینک یکتا (به عبارتی نشانی ورقه شما)، هرچه کوتاه خیس باشد حاصل بهتری در گوگل اخذ خواهید کرد، به این دلیل که سریع خیس بوسیله موتورهای کاوش پیدا و خوانده می گردد.
کوتاه بودن نشانی نکته مایحتاج برای سئو آن میباشد البته کفایت نمیکند. برای سئو بدون نقص آن بایستی به طبع از لغات کلیدی خویش نیز در نشانی استعمال نمائید. (تلاش فرمائید که دست کم یکبار از واژه کلیدی تمرکزی در نشانی به کار گیری کنید،ما تا قبل از این برهان این زمینه را در وب لاگ میموس محاسبه کردیم)
 

  • ۰۰/۱۲/۱۸
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی