مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


در پس‌موضوع هر اپلیکیشن کامپیوتری موفقی یک ذهن خلق کننده وجود داراست که صاحب و مالک طراحی اپلیکیشن این ذهن ایده پرداز یک طراح اپلیکیشن میباشد. بعضی از طراحان، قابل انعطاف‌افزارهای کاربردی را ساخت می‌نمایند، البته برخی دیگر نرم افزار‌های سیستمی را تولید می‌نمایند. البته طراح برنامه چه کسی است و چه‌طور یک طراح اپلیکیشن شویم؟

طراح اپلیکیشن چه کسی است؟
طراح اپلیکیشن شخصی میباشد که در بیشتر مورد ها در کنار نرم‌افزار‌نویسان کامپیوتر به عمل اشتغال دارااست. یک طراح در حوزه اپ، گویش‌های نرم افزار‌نویسی و مشقت بار‌افزار داده ها کافی داشته و حاذق به ارزیابی و پیاده‌سازی سبک‌ها و الگوریتم‌ها میباشد. این شخص در حل مسائل عمدتا بر راه خلاقانه متمرکز گردیده و مهارت‌های نیکی در زمینه‌ی برقرار کردن با مشتریان و نیروی کار داراست. این اشخاص در فن‌های علم ها کامپیوتر، مهندسی برنامه، مهندسی فناوری داده ها یا این که حرفه‌های مربوط به کامپیوتر دارنده گواهی دانشگاهی میباشند. دست کم سند دانشگاهی این اشخاص مدرک کارشناسی میباشد. ولی در برخی از مفاد طراحان نرم افزار ممکن میباشد فارغ‌التحصیلان فن‌های ریاضی باشند. با اعتنا به‌این‌که امروزه شرکت ها گوناگون یادگرفتن‌های متنوعی را ارائه می‌نمایند، برخی از سازمان‌ها کسانی که از شرکت ها نام برده دارنده گواهی باشند را نیز تحت عنوان طراح اپ استخدام می‌نمایند.

دست کم و حداکثر حقوق و دستمزد یک طرح نرم افزار چقدر میباشد؟
معدل حقوق و دستمزد دریافتی طراحان نرم افزار 70 هزار دلار در سال میباشد. این رقم برای طراحان اپلیکیشن از بیشینه 49 هزار دلار در سال استارت گردیده و  به رقم 103 هزار دلار در سال نیز می رسد.

طراح اپلیکیشن چه وظایفی داراست؟
محاسبه نیازهای یوزرها و به‌دنبال پباده سازی‌، تست و پیاده‌سازی قابل انعطاف‌افزارها برای جواب‌گویی به‌این نیازها، اپلیکیشن‌ریزی برای ارائه ورژن‌های به‌روز گردیده از اپلیکیشن‌های کاربردی، پیاده‌سازی فلوچارت‌ها و سبک‌هایی برای امداد به کدنویسان، تست اپلیکیشن و حصول اعتقاد و باور از صحیح عمل کردن برنامه، مستندسازی فرایند ایجاد نرم افزار به مراد به کار گیری در به‌روزرسانی‌های آتی برای مثال وظایف مهم یک طراح اپلیکیشن میباشد.
 

  • ۰۰/۱۲/۱۶
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی