مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


استیون هوبر در پژوهش ها خویش راجع‌به به کارگیری از دستگاه های موبایل، اخذ که 49٪ از عموم برای جاری ساختن طراحی اپلیکیشن امور در تلفن همراه یاروهمدم خویش به یک انگشت شست متکی می‌باشند. در صورت تحت نمودارهای نشانه داده گردیده در صفحه های این تلفن همراه های همدم، نمودار دسترسی تقریبی می باشند که در آنان رنگ ها آرم دهنده بخشها قابل دسترس بوسیله انگشت شست یوزرها، برای تعامل با برگه اکران میباشد.

به طبع بخوانید:  بازی هایی برای یادگیری UI و UX


سبز نشانگر ناحیه ای میباشد که استفاده کننده به راحتی به آن دسترسی دارااست؛ زرد رنگ، حیطه ای میباشد که نیاز به کشش انگشت دارااست؛ و قرمز‌رنگ، حوزه‌ ای میباشد که یوزرها را مکلف می نماید تا نحوه حفظ وسیله ی خویش را تغییر و تحول دهند. حالت دست و طرز نگهداشتن دستگاه، می بایست بر پباده سازی جای قرارگیری در دست گرفتن ها در تلفن همراه یار و همدم تأثیر بگذارد:

قرار دادن فهرست های اصلی، در دست گرفتن هایی که مرتباً استعمال می‌شوند و اقدامات متداول در فضای سبز رنگ کاغذ اهمیت دارااست، چون این بخشها به راحتی با تعامل یک انگشتی قابل دسترسی می باشند.

اقدامات منفی(مانند حذف یا این که تزکیه) را در حیطه قرمز رنگ قرار دهید، این چنین یوزرها به صورت تصادفی روی آنان ضربه نخواهند زد.

8- نیاز به نوشتن را به دستکم برسانید
نوشتن بر روی تلفن همراه یاور یک مراحل آرام و مستعد غلط میباشد. بدین ترتیب خوب میباشد مدام کوشش نمائید مقدار تایپ لازم برای به کارگیری از نرم افزار موبایل یاروهمدم را به دست کم برسانید:

با از فی مابین بردن مفاد غیر ضروری، فرم ها را تا حد قابلیت و امکان کوتاه و معمولی پباده سازی فرمائید.

هیچ کس به لبریز کردن فرم عشق و علاقه ای ندارد. هرچه یک فرم زمانبر خیس یا این که بغرنج خیس به حیث رسد، احتمال اینکه یوزرها بخواهند آن را مالامال نمایند، کمتر میباشد.

در شکل لزوم از کامل شدن خود کار استعمال فرمائید تا دیگر نیازی به وارد کردن داده ها زمان بر به وسیله یوزرها نباشد.

9-پباده سازی خویش را تست نمایید
یکی مهم ترین اصول پباده سازی UX برای گوشی آزمایش و تست طرح پیش از ارایه میباشد. اکثر اوقات وقت ها یک پباده سازی تلفن همراه یاور هنگام مشاهده در برگه دسکتاپ بسیار خوب به حیث رسیده ولی بعداز آزمایش بر روی تلفن همراه یار و همدم، حتی نصف آن سعی را ندارد. حتی یک UI به توجه پباده سازی گردیده نیز در غایت در جای حقیقی خویش دربردارنده نقص هایی میباشد که پیش از این به دیده نمی آمدند. به همین عامل میباشد که آزمایش نرم افزار با یوزرها حقیقی و واقعی روی دستگاههای گوناگون تلفن همراه یار و همدم، بسیار اهمیت دارااست. شما می بایست از یوزرها حقیقی و واقعی خویش بخواهید تا بعضا شغل های معمولی را با نرم افزار شما اعمال دهند، بعد از آن خواهید رویت کرد که واقعا پباده سازی شما تا چه اندازه مطلوب میباشد. با نرم افزار خویش تحت عنوان یک ماهیت در هم اکنون تحول خلق و خوی فرمایید، از داده های آماری و برخورد یوزرها برای بهبود مداوم تجربه کاربری خویش استعمال فرمایید.

فیض
صحیح مانند مجموع عنصرها پباده سازی دیگر، نکات نام برده در صدر فقط اطلاعاتی برای آغاز میباشد. به مراد دستیابی به شایسته ترین حاصل، مطلقا این نظرات را با نظرها خویش مخلوط فرمائید. قطعا بخاطر داشته باشید که پباده سازی تنها منحصربه‌فرد طراحان وجود ندارد، بلکه برای یوزرها میباشد.
 

  • ۰۰/۱۲/۱۴
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی