مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

سئو تکنیکال


seo تکنیکال همانطور که از نامش پیداست به تیم شغل های فنی می‌گویند که ما در تارنما خویش اجرا میدهیم سئو در مشهد تا سایتمان رابط کاربری صحت داشته باشد و در غایت موجب بهبود تجربه کاربری خواهد شد.

از جمله المنت جست و جوی بار وبسایت بخشی از بهینه سازی تکنیکال میباشد و اصلاح کردن کار کردن آن سبب بهبود تجربه کاربری می‌شود. زیرا فرض نمائید که کاربری وارد وبسایت شما می گردد و می‌خواهد که با استعمال از قابلیت و امکان کاوش مطلبی را تحقیق کند و درصورتی که جست و جوی بار این وبسایت عالی شغل نماید منجر میشود که مخاطب تجربه کاربری بهتری داشته باشد و بیشتر در تارنما شما بماند.

و همین بیشتر ماندن که به آن Time on site می‌گویند، خودش منجر رویش در بهینه سازی می‌شود ولی چنانچه سرچ تارنما صحیح فعالیت نمی‌کرد و مشکلی به وجود می آمد استفاده کننده سریعا برمی گشت و به سراغ وبسایت دیگری میرفت و نماندن در وب سایت و خروج سریع نیز که آن را با اسم Bounce Rate می‌شناسیم فراتر می‌رفت و سبب زیان در seo میشد.

پس بهینه سازی تکنیکال هم بخشی اساسی در seo داخلی میباشد که صحیح کار کردن به آن منجر میشود که فیض صدق بگیریم. بهینه سازی تکنیکال را می شود به موردها اساسی تحت تقسیم کرد:

سرعت
اولی و یکی‌از مهم‌ترین کارهایی که می بایست در بهینه سازی تکنیکال رعایت فرمایید دعوا سئو سرعت تارنما میباشد. داشتن سرعت ضعیف یک وب سایت عیبی اصلی میباشد که می بایست سریعا برطرف گردد. به‌این انگیزه که درصورتی که سرعت وب سایت ذیل باشد دو خلل وجود دارااست.

وب سایت دیر بار گذاری می گردد. امروز آنقدر تارنما ها بسیارند و تعیین ها مختلف که در حالتی‌که تارنما یا این که بقیه اجزای تجارت شما عالی نباشند هم مشکلی برای استفاده کننده ساخت و ساز نمی نماید و فوقش به سراغ سایتی دیگر می‌روند، ولی شما یوزرها بسیار و سودی بسیار را از دست می دهید. در‌صورتی‌که سایتی دیر بار گذاری خواهد شد مخاطب سریعا خارج رفته و به سراغ گزینش های بعدی می رود.
به کار گیری از وب سایت شما طاقت فرسا می‌شود. زمانی سرعت وب سایت زیر باشد به کارگیری از تارنما دشوار میگردد. گشوده هم به به نمونه المنت جست و جو برمی گردیم. در شرایطی که کاربری بخواهد از قسمت جست و جوی بار وب سایت شما به کارگیری نماید و سرعت وب سایت نماید باشد، بعد از کاوش می بایست زمان متعددی چشم به راه بارگذاری شدن نتیجه ها باشد و متاسفانه اکثری از یوزرها اینگونه شکیبایی ای ندارند.
المنت ها
کلیه المنت های تارنما بایستی به نیکی فعالیت نمایند. چه برای دسکتاپ و چه برای تلفن همراه. برخی از تارنما ها میباشند که تجهیزات جدا ای برای دستگاه های متفاوت به کار گیری می نمایند. این وبسایت ها در seo درجه خیلی خیر کسب نمی‌کنند زیرا بخشی از المنت ها را برای دستگاه های دیگر پنهان می نمایند و گوگل از پنهان کاری خوشش نمی آید.

کلیه المان های تارنما می بایست درین جهت فعالیت نمایند که تجربه کاربری خیر را برای استفاده کننده رقم بزنند. چه قسمت دکان، چه قسمت بلاگ، مپ و هر چیز دیگر. ممکن میباشد سایتی که به یک کمپانی سرویس ها محلی مربوط میباشد یک نقشه دفتر در تارنما خویش قرار داده میباشد. ولی این نقشه به خیر عمل نمی نماید و باگ هایی به وجود میاید.

زمانی استفاده کننده درپی نقشه وبسایت شما باشد این نقشه به عنوان مثال به خیال تحریم های گوگل بار گذاری نمیشود. در‌این‌حالت‌ استفاده کننده از اینکه این قابلیت و امکان شغل نمی نماید زده می‌گردد. به هر درحال حاضر مخاطب که نمی داند یک تارنما هم ممکن میباشد با دردسرهای تحریم رو به رو باشد و سریعا آن ورقه را می بندد یا این که کلا وبسایت را می بندد اما احتمالش معدود میباشد البته صفر وجود ندارد.

یا این که تصور کنید که المنت غربال تولیدها مبتلا مشکلی گردیده که هر گاه مدت قیمتی را غربال میکنیم می بایست دست‌کم 30 ثانیه چشم به راه بمانیم و به احتمال زیاد کسی حاضر وجود ندارد که برای غربال تولیدات اینقدر در انتظار بماند و تمامی اینها به بهینه سازی تارنما ضربه می‌رسانند.

پس بایستی همگی المنت ها به نیکی فعالیت نمایند. تحت عنوان یک استفاده کننده وارد وب سایت خویش خواهد شد و گونه های المان های گوناگون وب سایت را آزمایش فرمایید تا همگی به صدق عمل نمایند.
 

  • ۰۰/۱۲/۱۲
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی