مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


نرم افزار تشخیص دهنده ی صدای نوزاد
والدینی که صاحب و مالک فرزند میگردند، در طی نوزادی به خصوص یک سری روز اولیه ممکن طراحی اپلیکیشن میباشد از فغان ی نوزاد عاجز شوند و هرکاری می نمایند متوجه انگیزه آن نشده و نمی توانند او‌را آهسته نمایند.
ولی یکی شایسته ترین ایده های پباده سازی نرم افزار میتواند به یاری آنها برود. اپلیکیشنی که با هوش تصنعی و مصنوعی فعالیت کرده و با ضبط صدای شیون ی نوزاد تشخیص میدهد اختلال وی چه است و اعلام می نماید. مثلا در صورتی نوزاد انگیزه فغان اش درد شکم باشد، می نویسد نوزاد شما دلش درد می نماید و پیشنهاداتی را نیز برای رفع آن میدهد.

نرم افزار توریسم
برای شما هم ممکن میباشد پیش آمده باشد که به شهر و روستایی مهاجرت کرده باشید و برای رفتن به جای های توریسم به مشکلاتی برخورده اید. نخستین از تمامی ممکن میباشد خیلی از بخش ها را نشناسید و یا این که در صورتیکه هم می‌شناسید چهت نیل به آن از مسیرهای هجران بروید و کلی وقت و پول خویش را هدر دهید.


یکی‌از شایسته ترین ایده های پباده سازی نرم افزار، ایجاد کرد نرم افزار خدماتی برای توریسم است. در‌این برنامه می اقتدار همگی بخشها سیاهتی یک شهر را بر روی نقشه علامت بخشید و همینطور مجاورت ترین آنان‌را به طور ویژه ای توصیه بخشید. این جای ها می‌تواند: جای های تاریخی، زیارتی، تفریحی، بوستان و بیشه، هتل، اقامتگاه و یا این که رستوران و کافه نیز باشند.

نرم افزار رستوران
در حالتی که مالک رستورانی می باشید میتوانید خودتان نرم افزار منحصر به فرد خودتان را برای خدماتی مانند رزرو میز، پای کوبی میلاد، توصیه طعام پباده سازی فرمائید. کلاً در مسئله رستوران یا این که فست فود برای جذب مشتری می بایست از تکنیک های بازار یابی حرفه‌ای استعمال نمایید پس  تشکیل داد نرم افزار رستوران یکی شیوه های ماهر برای ارائه سرویس ها و بازاریابی میباشد.
 

  • ۰۰/۱۲/۱۲
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی