مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


همان‌طور که گفته شد، توجه به برنامه‌نویسی اندروید و دیگر سیستم عامل‌های موبایل برای طراحی اپلیکیشن‌های طراحی اپلیکیشن خرید در دنیای امروزی، چیزی فراتر از یک آپشن اضافی به‌شمار رفته و نوعی ضرورت محسوب می‌گردد. اگر بخواهیم جزئی‌تر به این موضوع بپردازیم و زوایای مختلف استفاده از اپلیکیشن اندروید یا سایر سیستم عامل‌ها را بررسی کنیم، مزایای طراحی اپلیکیشن موبایل و تمرکز روی تجارت الکترونیک بر بستر موبایل در موارد زیر خلاصه می‌شوند:

به‌دست آوردن مشتریان وفادار

عرضه‌ی اپلیکیشن اندروید یا ios، به میزان قابل ملاحظه‌ای تجربه‌ی کاربران شما را بهبود بخشیده و رضایت آن‌ها را به همراه خواهد داشت. این موضوع سبب وفاداری مشتریان به برند شما شده و نقش بسیار مهمی در موفقیت کسب‌وکارتان ایفا خواهد کرد.

افزایش آگاهی از برند

توجه به برنامه‌نویسی اندروید یا دیگر سیستم عامل‌ها و ارائه‌ی اپلیکیشن‌های کارآمد به مشتریان، نقش بسیار مهمی در افزایش آگاهی برند شما ایفا کرده و این موضوع تاثیر مستقیمی در بالاتر رفتن فروش‌تان خواهد داشت.

بهره‌وری بهتر و افزایش درآمد

صرف زمان برای طراحی یک اپلیکیشن اندروید یا ios، اگرچه در ابتدا مقداری هزینه برای شما به‌همراه خواهد داشت، اما این هزینه در واقع نوعی سرمایه‌گذاری بلند مدت محسوب شده و با ایجاد یک بستر کاربرپسند برای مشتریان، افزایش درآمد قابل ملاحظه‌ای را برایتان در پی خواهد داشت.

تجزیه و تحلیل بهتر

جمع‌آوری و تحلیل داده‌ها در اپلیکیشن‌های موبایل بسیار ساده‌تر از وب‌سایت‌ها‌ی مختلف است و این موضوع به‌شما کمک می‌کند تا با در دست داشتن داده‌هایی دقیق و کاربردی، استراتژی‌های مناسب را تدوین و در بهترین زمان ممکن به‌کار گیرید.

سهولت پرداخت

اپلیکیشن‌های موبایل به دلیل فناوری‌های به‌کار رفته در طراحی آن‌ها، سبب سهولت پرداخت‌های الکتریکی برای مشتریان شما خواهند شد. بالا رفتن دقت و سرعت پرداخت‌های اینترنتی نقش بسیار مهمی در رضایت کاربران داشته و تاثیر مستقیمی در موفقیت کسب‌وکار شما برجای خواهد گذاشت.

 

در این مقاله نگاهی به تاثیر ورود گوشی‌های تلفن همراه به دنیای تجارت الکترونیک داشته و با معرفی انواع وب‌سایت‌های سازگار با گوشی‌های تلفن هوشمند، اهمیت تمرکز روی تجارت الکترونیک در بستر موبایل را شرح دادیم. این مطلب به نقش اپلیکیشن موبایل در عصر مدرن نیز پرداخته و مزایای استفاده از این استراتژی را تشریح می‌کند.
 

  • ۰۰/۱۱/۳۰
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی