مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


در شرایطی‌که اخیرا میخواهید کسب و کاری را در فضای اینترنت فعال سازی نمائید، درین بخش ایده هایی طراحی اپلیکیشن کاربردی برای پباده سازی اپیلیکیشن هایی که می‌توانید با استعمال از آن‌ها بیزینس جدیدی را راه‌اندازی نمایید وبخصوص در‌این بازه زمانی بیماری فراگیر کووید 19 درآمد خیر از آن ها کسب فرمائید را به شما یادگرفتن می‌دهیم پس با ما یاروهمدم باشید.

پباده سازی نرم افزار ورزش در منزل
اعمال تمرین های ورزشی در منزل فارغ از مربی و سفارش های حرفه‌ای عمل زیاد سادگی نیست. به همین برهان برنامه ای نرم افزار ورزش در منزل که غرض آن ساخت علت برای محافظت تناسب تن وزندگی تندرست خیس باشد می‌تواند مشتریان متعددی داشته باشد.

 نرم افزار نسخه برداری برای خرید


نرم افزار های خرید از سال های گذشته وجود داشتند ولی در زمان COVID-19 اشاعه بیشتری پیدا کردند و به کار گیری از آن‌ها بیشتر شد‌ه‌است. خیر صرفا خرید وسایل خانه، بلکه خرید خرقه، الزامات خانگی، کادو و… نیز به سمت آنلاین شدن میروند. شما می‌توانید با پباده سازی نرم افزار فروشگاهی پولساز ، نرم افزار های مو جود را محاسبه فرمایید و درنهایت یک نرم افزار منحصربه شخص و کاربردی پباده سازی فرمایید که یوزرها را به سمت خویش بکشد.

پباده سازی نرم افزار مطالعه مجازی
شما میتوانید یک نرم افزار مطالعه مجازی برای امتحانات دانشجوها یا این که علم آموزان پباده سازی فرمایید. که در آن دانشجوها میتوانند با حضور در انجمن های آنلاین یار و همدم با سایر افراد برای آزمون مشخص و معلوم درس بخوانند و مهیا شوند. همینطور پروسه یادگیری از روش ابزارهای جانبی مطالعه، گفت و گو ها و راهنماهای آموزشی سرعت مییابد.

نرم افزار پباده سازی داخلی مجازی
یک نرم افزار پباده سازی مجازی داخلی که به شما این قابلیت و امکان را بدهد، تا با تعیین مورد های متفاوت جان دار در پباده سازی، مانند رنگ ها، اشیا، برچسب های دیواری، پرده ها و… تصویری مجازی از اتاق یا این که جای موردنظر خویش تنظیم فرمائید. حتی میتوانید این قابلیت را هم به آن اضافه نمائید که جای هایی که از آنجا می‌توانید این وسایل لازم را خریداری فرمایید، به شما علامت دهد.

 نرم افزار کانال اجتماعی
شما میتوانید اپلیکیشنی پباده سازی فرمائید که با استعمال از آن بتوانید با دوستان خویش رابطه برقرار فرمایید یااینکه بصورت آنلاین کالاهای موردنظرتان را خریداری نمایید. این نرم افزار به شما اذن می‌دهد از ایده ها دوستانتان برای خریدهای خویش به کارگیری فرمائید و براساس پیشنهاد های آن ها کالاهای استوک را بفروشید.
 

  • ۰۰/۱۱/۲۷
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی