مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


نرم افزار ارزان ترین کارمند شماست!
ما مدام دنبال کارمندی ارزان و تاثیرگذاریم. کارمندی که بتواند شایسته ترین فایده وری را برای ما طراحی اپلیکیشن داشته باشد و در عین هم اکنون مبلغی به آن ندهیم 😊، ولی حقیقتاً این کارمند وجود داراست. نرم افزار مثال ترین و ارزان ترین کارمند شماست. شما با پباده سازی یک نرم افزار تنها هزینه نخستین و مراقبت آن را پرداخت می نماید، که در کل شاید یک دهم هزینه ماهیانه استخدام یک کارمند باشد. در کنار این موردها 24 ساعته در سرویس شماست و به طور خودکار کلیه امور را ایفا می‌دهد.

اخذ آمار ظریف از تجارت و پیشرفت آن
وقتی که شما یک تجارت را فعال‌ساز‌ی می‌کنید یا این که آن را دارا می باشید، مستلزم آمار ظریف میباشید که واحد سنجش پیشرفت بیزنس، درآمد، ترازو کاربرانی که به وبسایت شما بازگشته اند و ... را بدانید. این آمار به شما امداد می نماید بدانید کدام منبع برای بازاریابی عالی میباشد؟ چه مشکلاتی در بیزنس شما وجود داراست که سبب میشود استفاده کننده دیگر از شما خرید نکند و ...

نرم افزار کلیه این مفاد با به طور ظریف در مشت شما قرار میدهد. کافی میباشد از این کارمند 24 ساعته خویش بخواهید.

 

حسابداری ظریف برای بیزنس
هر تجارت برای درآمد ساخته شده است. به این ترتیب مشاهده ظریف درآمدها و گزارش آماری آن‌ها به ما بسیار امداد می نماید. این که بعد از تبلیغات چقدر درآمد به دست آورده ایم. یا این که درآمدمان در مناسبت ها چقدر بوده میباشد و ... . همگی این مورد ها اماری میباشد که نرم افزار میتواند در مشت شما قرار دهد.

 

رئیس ریلکس و سریع مشتریان و کارمندان
یکی مواقعی که برای هر شغلی اساسی میباشد، مدیر کارگر و مشتریان میباشد. با نرم افزار به راحتی این شغل قابلیت پذیر میباشد. شما با اپلکیشن سابقه مشتریان خویش را مشاهده میکنید. مبتنی بر آن تخفیف در حیث می‌گیرید. همینطور پشتیبانی بهتری ایفا می دهید. برای نیروی کار و کارگر خویش نیز می‌توانید سطح دسترسی تهیه و تنظیم فرمایید تا به‌این شکل بتوانند به نرم افزار و یوزرها دسترسی داشته باشند. در یک سخن پباده سازی نرم افزار برای آسودگی بیزنس شما خواهد بود.

 

سرعت بیشتر نرم افزار های گوشی نسبت به تارنما
بخش اعظمی بر این باورند که با داشتن وب سایت دیگر نیازی به نرم افزار وجود ندارد. در بعضی موردها و کسب و امور این صحبت تماماً صراحت دارد. البته در بخش اعظمی نیز داشتن نرم افزار یک مزیت رقابتی برای کسب و کارشان خواهد بود. به همین مراد می بایست بدانید که یک نرم افزار سرعت اکثری بیشتری نسبت به وب سایت دارااست. یوزرها به راحتی به همه کالاها یا این که سرویس ها شما دسترسی پیدا می نمایند.

یوزرها فضای مجازی بسیار معدود شکیبایی می‌باشند. براین اساس سرعت معدود برای آن‌ها بسیار ناگوار میباشد و در حالتی‌که که وب سایت شما با سرعت نادر گشوده خواهد شد ممکن میباشد برای مدام شما‌را رخنه‌ نمایند.
 

  • ۰۰/۱۱/۲۳
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی