مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


می قدرت اظهار کرد پایتون یک کدام از شایسته ترین گویش های نرم افزار نویس اندروید میباشد طراحی اپلیکیشن که در کشور ایران، طرفداری متعددی ندارد. پایتون یک لهجه نرم‌افزار نویسی سطح بالا میباشد که در بسط اینترنت، گسترش نرم افزار ها، ایجاد GUI های دسکتاپ، توسعه و گسترش قابل انعطاف افزارهای کاربردی و ارزیابی داده های عددی و علمی بسیار به کارگیری می‌گردد.
پایتون یکی لهجه های اپلیکیشن نویسی میباشد که بسیار در دانش کده ها درس دادن می‌شود و در چارت درسی اکثری از کالج های تعالی عالم دیده میشود. عامل آوازه و محبوبیت این لهجه اپ نویسی کاربردی بودن آن میباشد چون این گویش برای پباده سازی قابل انعطاف افزارها مطلوب است.

در شرایطی‌که سرگرم گزینش لهجه نرم‌افزار نویسی اندروید میباشید و نمی دونید از کدام لهجه نرم‌افزار نویسی به کارگیری فرمائید به نظرم پایتونم مورد جالبیه البته همان گونه که در صدر گفتیم در جمهوری اسلامی ایران هنوز جا نیفتاده و کمتر کسی به سمت آن میرود. (ولی در 1‌سال اخیر رویت کرد به پایتون عالی گردیده است و در هم اکنون جا گشودن دربین اپ نویس های اهل ایران است.)

فلسفه اساسی لهجه نرم افزار نویسی پایتون را می اقتدار در مورد ها پایین خلاصه نمود:
مصرح بودن عالی از غیر مصرح بودن میباشد
زیبایی خوب از پلیدی میباشد
آسانی خوب از عدم وضوح میباشد
ابهام خوب از نا مفهوم بودن میباشد
خوانایی یک فاکتور بسیار اساسی میباشد
تارنما ها و اپ هایی که با لهجه اپ نویسی پایتون مندرج اند:
Calibre
OpenStack
Ubuntu Software Center
World of Tanks (I’m sure you have played it)
BitTorrent
Quora
Reddit
Spotify
Instagram
YouTube
این لیست فقط تعداد محدودی از اپلیکیشن ها، نرم افزار ها، وبسایت ها و قابل انعطاف افزارهای ساخت گردیده با به کارگیری از پایتون را ذکر شده میباشد و در حالتی‌که بخواهیم همگی آنها‌را اسم ببریم می بایست چندین صد برگه را با اسم های اپ ها و نرم افزار های متفاوت لبریز کنیم.

پایتون علاوه بر آسانی و کارامد بودن این قابلیت را به شما میدهد که هر نوع نرم افزار و اپلیکیشن و حتی اینترنت سایتی را که می‌خواهید با به کار گیری از آن ساخت‌و‌ساز فرمایید و علاوه بر این یادگیری آن بسیار بسیار بی آلایش میباشد.

دقت: در‌حالتی که می‌خواهید در زمینه ی لهجه پایتون بیشتر بدونید سفارش می‌کنم نوشته‌ی‌علمی پایتون چه می‌باشد رو مطالعه فرمایید.
 

  • ۰۰/۱۱/۲۱
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی