مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


در دنیای توسعه یافته مدرن استعمال از تلفن همراه های یاروهمدم برای ایفا عمل های فردی و کاری طراحی اپلیکیشن هجران از انتظار وجود ندارد. شاید در ده سال های پیشین درصورتی که نام موبایل یار به گوش میخورد کاری بسیار بدور از انتظار بود !!!! همگام با بعدازظهر تکنولوژی، در سالیان اخیر روش مدیریتی صاحبان سرمایه درین زمان صاحبان سرمایه و مشاغل متفاوت به انگیزه خطاها اقتصادی خویش و ارتقاء گنجایش فروش ، با چالش نحوه های فروش سنتی رو به رو گردیده‌اند. این مساله موجب بروز رقابت بر رمز جذب مشتریان نو فی مابین موسسات و صنوف شد‌ه‌است. این رقابت، نیاز به برندسازی را در صنف ها و موسسات تولید می‌نماید. از این رو دقت به نرم افزار های فروشگاهی علاوه بر تارنما‌های فروشگاهی می‌تواند یکی طرق برندسازی دیجیتال باشد.در فیض صاحبان مدل در فروش به‌این فیض رسیدند به جهت بازار رقابتی که وجود دارااست برای ارتقا درآمد نیاز به یک نرم افزار گوشی دارا‌هستند که همچون یک فروشگاه آنلاین شغل نماید و مشتریان با نصب آن بر روی موبایل خویش بتوانند خرید های خویش را اعمال دهند بیشتر مشتریان هر صنفی از موبایل همپا خویش اسنفاده متعددی میکنند که برندسازی اینترنتی و دیجیتال یکی‌از موثرترین طریق‌های برندسازی برای مخاطبانی با این صنوف میباشد که دربرگیرنده خصوصیت های پایین است:

1. تسریع و ارتقاء کیفیت استحضار‌رسانی و برندسازی
از روش این نرم افزار ها مشتری میتواند داده ها مرتبط با هر جنس و متاع را با دقت به نیاز خویش گزینش نماید و همچون یک فروشگاه آنلاین فعالیت می نماید. همینطور هر نوع آپدیت رسانی و تغییری که مدیر مغازه در آن اعمال داده میباشد را مشاهده نماید و از آخری خبر‌ها در امر جنس و سرویس ها دوراندیشی داشته باشد.

2. کاربردپذیری بالا و سریع
این نرم افزار ها به جهت اینکه بر روی موبایل یاروهمدم نصب می‌شوند همچون بقیه نرم افزار ها، قادرند آپ دیت رسانی شوند و سریع خویش را با تکنولوژی روز وفق دهند.

3. رابطه دو طرفه شرکتهای با مشتریان
از روش این نرم‌افزار ها هم کمپانی و هم مشتری میتوانند یک رابطه موثری باهم داشته باشند و وفاداری دو طرفه ای ساخت و ساز میگردند که به بازده کمپانی یاری شایانی می نماید.

4. هزینه کمتر و سودآوری بیشتر
از این طرز به مکان صرف مخارج گزاف و صرف وقتی برای خرید متاع، می اقتدار در بازه کوتاه خرید خویش را با به کار گیری از این اپلیکیشن ها در هر جایی اعمال بخشید. و این فعالیت برای هر دو طرف سودآور میباشد.

5. نیاز نداشتن به علم و تخصص خاصی
به کار گیری از این برنامه ها به قدری سهل و آسان است که هر قشری از جامعه قادر است با آن به راحتی شغل نماید. و نیاز به تخصص خاصی یا این که یادگرفتن خاصی نمی‌باشد.

6. قابلیت و امکان استعمال به هر‌جا
با به کارگیری از این برنامه ها می اقتدار اگر دسترسی یه مغازه یا این که دکان نیست متاع یا این که تولیدات را روئت کرد و خرید را جاری ساختن دهید.
 

  • ۰۰/۱۱/۲۰
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی