مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


پباده سازی ریسپانسیو وبسایت
با اعتنا به اینکه تلفن همراه‌های هوشمند با هر سیستم عاملی در سبک‌ها و اندازه‌های گوناگون ساخت‌و‌ساز و طراحی اپلیکیشن عرضه می گردند نکته دیگری که درباره‌ی سایز پباده سازی نرم افزار گوشی بایستی مدنظر جای‌دارد پباده سازی ریسپانسیو آن میباشد به نحوی که در موبایل‌های متعدد با اندازه‌های متعدد به صحت به اکران درآید.

تایپوگرافی
نکته دیگری که در یادگرفتن پباده سازی نرم افزار تلفن همراه آیتم تأکید قرار میگیرد، نوع تایپ متن و محتوای مو جود در اپ میباشد. در طی نگارش محتوای داخل اپلیکیشن می بایست به گزینش نوع خودکار و اندازه آن اعتنا ویژه داشت به نحوی که برای استفاده کننده به طور کامل خوانا باشد. نکته مهمی که در پباده سازی و تشکیل داد نرم افزار گوشی وجود دارااست این میباشد هر محتوایی که اندازه آن کمتر از 16 پیکسل باشد، به رنج خوانده می‌گردد.

قابلیت و امکان بروزرسانی
با دقت به رویش و توسعه و گسترش سریعی که در دنیای فناوری وجود داراست و روز آپ تو دیت شیوه‌ها، تجهیزات و ظواهر و طرح‌های نو مبنی بر فناوری‌های نو معرفی‌ می‌گردد این نیاز وجود دارااست که استفاده کننده بتواند با بروزرسانی اپ بدین تجهیزات و فناوری‌های تازه دسترسی داشته باشند.

 

هاتجر چه میباشد؟


 

یک کدام از گرفتاری‌هایی که برای صاحبان و مدیران وبسایت‌ها وجود دارااست این میباشد که بتوانند دریابند که بعداز مراجعه مخاطب به تارنما و خروج ناموفق از آن، در کدام بخش وبسایت با ایراد روبرو گردیده‌اند که ناچار به رخنه‌ تارنما گردیده‌اند. این سوال را می‌قدرت به آسانی توسط هاتجر جواب بخشید. هاتجر ابزاری میباشد که فعالیت آن محاسبه رفتاری یوزرها وب سایت و اکران سود در پوسته نقشه حرارتی (Heatmap) و فیلم ضبط گردیده از لحظه ورود تا خروج مخاطب میباشد. این ابزار تحت عنوان مکملی برای گوگل آنالیتیکس به شمار می آید که اخلاق و رفتار یوزرها وبسایت را آیتم آنالیز قرار داده و با استعمال از پلاگین‌های نظرخواهی مختلفی که دارااست به رئیس وبسایت علامت میدهد که یک استفاده کننده از لحظه ورود به وبسایت چه مسیری را طی نموده است.
 

  • ۰۰/۱۱/۱۹
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی