مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


اپلیکیشن Comp CC واقعا با اسکچ زدن برابری می نماید. در‌این برنامه به مکان تعیین انواع دایره، مربع یا طراحی اپلیکیشن این که متن، شما آنها‌را اسکچ می زنید و نرم افزار آن ها را با زاویه ای مطلوب و سوای هیچ کجی، به طور ظریف و پاک ترسیم خواهد کرد.

معرفی ابزارهای پباده سازی رابط کاربری و مثال سازی
۴.نرم‌افزار Sketchs
اپ Sketch یک کدام از قابل انعطاف افزارهای نسل نو پباده سازی دیجیتال میباشد. این اپ در دنیای پباده سازی نرم افزار ها یکی‌از دوست داستنی ترین مورد ها در سیستم ادله مک میباشد. Sketch را می‌اقتدار به‌تیتر والا‌ترین حریف Adobe در فضا پباده سازی دانست.

در سال‌های اخیر اپلیکیشن Sketch پیروز گردیده که از فتوشاپ سبقت بگیرد و به یک حریف بدون شوخی برای فتوشاپ تبدیل خواهد شد. این اپلیکیشن در مقایسه با بقیه نرم افزار­ های Adobe ارزان ارزش ­خیس میباشد و برخلاف پرداخت ماهیانه Adobe CC با یک‌توشه پرداخت حق عضویت، می توانید از امکان‌های کارکشته این اپلیکیشن استعمال فرمائید

اپ Sketch از روش ساخت و ساز و توسعه و گسترش متن‌گشوده برای دسترسی داده ها و کدهایش استعمال نموده است، به همین استدلال یوزرها میتوانند با استعمال از sketchtoolbox افزونه های سفارشی برای به کارگیری از این نرم‌افزار بسازند. نرم‌افزار Sketch به طراح یاری می‌نماید تا هر نوع پباده سازی در هر قضیه‌ای، از پباده سازی آیکون تا نرم افزار های موبایل را به‌راحتی اعمال و توسعه و گسترش دهد.


۵.اپلیکیشن Adobe XD
اپلیکیشن AdobeXD مخفف Adobe Experience Design CC میباشد. این اپلیکیشن جدیدترین نرم افزار برای پباده سازی UI/UX میباشد که به وسیله کمپانی Adobe پباده سازی شد‌ه‌است، که با اسم­های Project Comet و Adobe XD نیز میان یوزرها شناخته می‌شود. AdobeXD، اپ پباده سازی UI/UX میباشد.

درواقع این نرم‌افزار را می‌اقتدار، او‌لین برنامه کمپانی Adobe درزمینه توسعه و گسترش و پباده سازی نرم افزار­ ها و اینترنت‌تارنما‌ها دانست. هچنین قابل انعطاف­ افزار AdobeXDجایگزینی مطلوب برای فتوشاپ درزمینه پباده سازی ورژن پروتوتایپ و موکاپ میباشد.

این نرم‌افزار برای او‌لین توشه برای سیستم‌ادله‌های Macintosh عرضه شد، البته چندی آنگاه به‌شکل ورژن بتا برای ویندوز هم ارائه شد. باگذشت مجال، Adobe XD هرروز بیشتر از قبلی رویش کرده و به یک ابزار توانمند برای طراحان تبدیل شد‌ه‌است

پباده سازی که در عمل خویش از دو اپلیکیشن فتوشاپ(Photoshop) و ایلاستریتور(illustrator) استعمال می‌نماید، به‌راحتی می تواند از Adobe XD به‌تیتر قابل انعطاف‌افزاری باقابلیت پشتیبانی از هر دو نرم افزار یادشده، استعمال نماید.خصوصیت اصلی Adobe Experience Design CC که آن را با بقیه قابل انعطاف افزارها متمایز می نماید، تشکیل داد رابط­ های کاربری غامض سوای تایپ کردن حتی یک خط کد میباشد.


۶.اپلیکیشن Mason
در حالتی که با prototypes (مثال اول یک ابزار) و mockups (طرح های اول با قابلیت بازنویسی برای پباده سازی سریعتر) آشنا باشید می‌دانید که‌این ابزار ها یاری فراوان و موثری در ساخت سایت به شما خواهند کرد. البته پیشنهادی که ابزار Mason به یوزرها خویش می‌دهد از این ابزارها نیز خوب میباشد. Mason در واقع ساخت یک چاره بجای ایجاد یک اپ میباشد. یعنی آنکه شما در Mason کد نویسی نمی‌کنید. بلکه به امداد آن ساختار وبسایت و یا این که اپ خویش را معلوم میکنید. Mason از دید انطباق پیکسل های دریافتی و خروجی بسیار بهتر کار می نماید و پباده سازی آخری ایجاد گردیده با آن بسیار کیفیت عالی میباشد.

شغل با Mason بسیار معمولی بوده و یوزرها می‌توانند براحتی شیوه فعالیت آن را فرا بگیرند. Mason در واقع ابزاری برای سرهم کردن گرافیک یک اپلیکیشن میباشد و خیر ابزاری برای کد نویسی آن.
 

  • ۰۰/۱۱/۱۶
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی