مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


ایجاد کرد نرم افزار iOS سریع‌خیس، سهل وآسان‌خیس و ارزان‌خیس میباشد و طراحی اپلیکیشن تشکیل داد نرم افزار اندروید حدود ۳۰-۴۰% مجال بیشتری می‌طلبد.

یک کدام از دلایلی که پباده سازی نرم افزار برای iOS آسوده‌خیس میباشد کدنویسی میباشد. بصورت کلی قابل انعطاف افزارهای اندروید در Java نوشته میشوند که نیاز به کدنویسی بیشتری داراست. این درحالیست که قابل انعطاف افزارهای iOS در گویش ویژه نرم افزار نویسی اپل به اسم Swift نوشته می گردند که نیاز به کدنویسی کمتری داراست.

یکی‌از دیگر از عوارض سریعتر بودن iOS این میباشد که اندروید اوپن سورس میباشد. نبود استاندارد سازی به معنای دستگاه‌های بیشتر، اجزای بیشتر و بخش‌های بیشتر برنامه میباشد که می بایست آن ها را رعایت کرد.

اکوسیستم بسته‌ی اپل بدین معناست که شما در اکنون توسعه و گسترش برای تعداد یه خرده دستگاه استاندارد گردیده و سیستم‌های درحال شغل می باشید.

در غایت، نرم‌افزار استور مقررات سختگیرانه خیس و انتظارات کیفیتی بالاتری دارااست و همینطور فرایند ارزیابی آن نیز زمانبر‌خیس میباشد پس زمان فرصت بیشتری ارتفاع می کشد تا یک برنامه تأیید خواهد شد. درصورتی که نرم افزار شما با استانداردهای اپل هم خوانی نداشته باشد ممکن میباشد رد خواهد شد.

ایجاد کرد نرم افزار اندروید قابلیت شغل کردن ریلکس‌خیس با قابلیت و امکان‌ها را مهیا می‌نماید
چه امکان‌هایی را از اپلیکیشن بیزنس خویش ارائه خواهید کرد؟ بدلیل اینکه اندروید اوپن سورس میباشد راحتی بیشتری در فردی سازی نرم افزار خویش خواهید داشت و می توانید امکان‌ها و کارکردهای متبوع مخاطبان خویش را خیلی ریلکس‌خیس به آن اضافه فرمائید.

ولی این فضای گشوده به این معناست که اندروید مستعد تایید بدافزارها و قابل انعطاف افزارهای مخرب خواهد بود.

اپل بدلیل فضای بسته‌ای که داراست امنیت بیشتری داراست و به همین استدلال میباشد که کمپانی‌ها بیشتر از آنان استعمال می‌نمایند.

حفظ از نرم‌افزار در اندروید یا این که iOS راحت‌خیس خواهد بود در حالتی‌که یوزرها سیستم ادله خویش را بروزرسانی نمایند
گسترش برای اندروید ممکن میباشد به‌این مفهوم باشد که فرصت بیشتری را برای نظارت کارکرد صحیح نرم‌افزار در پلتفرم و اجرای صحیح آن در یوزرها با سیستم برهان‌های کهن صرف نمائید.

یوزرها اندروید در تایید سیستم برهان‌های نو آرام‌خیس میباشند. در یک تحقیق معین شد که بیش تر از ۵۰% یوزرها اندروید با سیستم استدلال‌های وابسته به بیشتر از ۲ سال قبلی فعالیت می‌کردند.

یوزرها اپل بیشتر نسبت به به روز سیستم برهان خویش مبادرت می‌نمایند.
 

  • ۰۰/۱۰/۲۹
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی