مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


گردباد نرم افزار های تلفن های همپا در سال های اخیر دنیا را فرا گرفته میباشد. هر ساله میلیاردهای نرم افزار طراحی اپلیکیشن بوسیله اشخاص متعدد در سراسر جهان دانلود می‌شوند و نرم افزار های سهم متعددی از معاش رومزه عموم را به خویش تخصیص داده اند. طبق آمار منتشر گردیده پیشبینی می‌گردد که تعداد نرم افزار های دانلود گردیده در نقطه پایان سال 2021 میلادی به رقم سرسام آور 352.9 میلیارد نرم افزار باشد. به همین انگیزه کسب و شغل های گوناگون برای سود بردن از این بستر مهیا گردیده همه به سمت پباده سازی نرم افزار منحصر به فرد خویش میباشند. با این هم اکنون صرفا یک منش و تکنولوژی خاص و مشخصی برای گسترش و پباده سازی نرم افزار تلفن همراه نیست. به دنبال با ویرا همپا باشید تا تکنولوژی های پباده سازی نرم افزار گوشی در سال 2020 را تحت ذره در بین ببریم. 


طبقه بندی تکنولوژی های پباده سازی نرم افزار تلفن همراه
در‌صورتی‌که بخواهیم تکنولوژی های پباده سازی نرم افزار گوشی را روی هم رفته و جامع گروه بندی کنیم خواهیم توانست به طور تحت فعالیت نماییم:

تکنولوژی ایجاد کرد نرم افزار های نیتیو (Native Applications)
تکنولوژی تشکیل داد نرم افزار های کراس پلتفرم (Cross-Platform Applications)
تکنولوژی ایجاد کرد نرم افزار های هیبرید(Hybrid Applications)

سیر تا پیاز الگوریتم های گوگل

نرم افزار های نیتیو به چه معنی می‌باشند؟
دیرین ترین طریق تشکیل داد نرم افزار موبایل، پباده سازی و بسط آن به صورت نیتیو یا این که مستقر میباشد. به قابل انعطاف افزاری که با گویش مربوط به سیستم ادله دستگاه های متبوع ساخته خواهد شد نرم افزار ساکن یا این که نیتیو گفته می‌گردد. نرم افزار های نیتیو به طور منحصر برای یک پلتفرم تلفن همراه، اندروید یا این که iOS، ساخت‌و‌ساز میشوند. در‌این طرز نرم افزار گوشی قادر است از حداکثر قدرت و خصوصیت های دشوار افزاری سیستم استدلال تلفن همراه هم پا استعمال نماید و تجربه بهتری را در مشت یوزرها بگذارد. با این حالا تشکیل داد و پباده سازی نرم افزار های نیتیو مستلزم فرصت و هزینه بیشتری نسبت به تکنولوژی های دیگر میباشد و متناسب با نوع سیستم ادله و دستگاه های متفاوت متعدد خواهد بود. این طرز تا قبل از معرفی تکنولوژی توسعه و گسترش نرم افزار های کراس پلتفرم فقط روش تشکیل داد نرم افزار گوشی بود.


گویش های نرم‌افزار نویسی برای گسترش نرم افزار های نیتیو چه می‌باشد؟
در کل دو سیستم استدلال اندروید و iOS سیستم استدلال های مهم موبایل های هم پا به شمار می‌روند. در حالتی که بخواهید یک نرم افزار ساکن منحصر به فرد اندروید گسترش دهید می بایست از لهجه اپ نویسی جاوا (Java) و کاتلین (Kotlin) یاری بگیرید. راجع‌به تلفن همراه های مارک اپل و سیستم ios نیز نیاز میباشد تا از لهجه های نرم‌افزار نویسی سوییفت(Swift) و Objective-C یاری بگیرید.

مزایا و معایب پباده سازی نرم افزار مستقر (Native)
هر یک از تکنولوژی های پباده سازی نرم افزار تلفن همراه که در پروسه توسعه و گسترش نرم‌افزار تلفن همراه به کار گیری میگردند مزایا و عیب های خاص خویش را دارا هستند. به‌دنبال به برخی از نکات مثبت و منفی پباده سازی نرم افزار نیتیو میپردازیم:

مزایا نرم افزار های ساکن

به کارگیری بدون نقص از hardware و تجهیزات گوشی
بازدهی (Performance) فراتر
امنیت بیشتر نسبت به تکنولوژی های دیگر
 

معایب نرم افزار های مستقر

هزینه فراتر نرم افزار نویسی
نرم افزار نویسی دوباره برای پتلفرم های گوناگون
پشتیبانی و محافظت سخت
 

  • ۰۰/۱۰/۲۸
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی