مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


چرا کشف کردن استفاده کننده برای نرم افزار ها اهمیت دارااست ؟
امروزه تلفن های یار و همدم دنیا را به سلطه ی خویش در آورده اند. تلفن همراه های هوشمند به طراحی اپلیکیشن یکی‌از ابزار های ضروری معاش بدل گردیده اند و ادامه ی معاش سوای آنها نا ممکن به حیث می‌رسد و حدودا در امر هر موضوعی نرم افزار پباده سازی گردیده‌است.

ما در سرزمینی از نرم افزار های متفاوتی(مانند نرم افزار فروشگاهی,نرم افزار وردپرس)معاش می‌کنیم. در‌این مرزو بوم جستن مخاطب متبوع ضرورت و اهمیت بخش اعظمی داراست. متاسفانه بیشتر سازندگان نرم افزار ها تلاش می نمایند از راه‌های غلط پیرو مخاطب متبوع بگردند.

پرسش مهم این میباشد که چرا جستن مخاطب متبوع تا این حد اهمیت داراست؟
تفاوت اصلی یک اپلیکیشن غالب و نرم‌افزار ناموفق به واحد سنجش ادراک مخاطب از آن نرم افزار مربوط میشود. دولوپرهایی که پیرو صفحه ها فردی مطلوب میگردند عالی میتوانند با یوزرها رابطه برقرار نمایند و در غایت از این‌راه درآمد کسب نمایند.

در صورتی بتوانید به ترازو کار های مخاطب، علایق و استعمال ی آنان از اپلیکیشن های حریف پی ببرید دقیقا می‌دانید که می بایست چه کاربرانی را غرض قرار دهید. با این که اینگونه اطلاعاتی کافی نیستند لزوما بایستی بدانید که استفاده کننده های حقیقی چه افرادی می‌باشند و چه خصوصیاتی دارا‌هستند. دولوپر ها بایستی بدانند که کاربرها هنگام استعمال از اپلیکشن ها چه‌گونه خوی می نمایند همینطور علایق مخاطب و اخلاق و رفتار های وی بیرون از نرم افزار چه تاثیری در رفتارهای وی هنگام به کار گیری از نرم افزار داراست.

جستن کاربرانی که از گوشی استعمال می نمایند
یافت کردن اینگونه کاربری صرفا در قوانینی اجرا می پذیرد که علایق و سلایق فردی مخاطب با امکاناتی که نرم افزار سفارش می نماید همسو باشد. صرفا چنانچه مخاطب به استفاده کننده شما تبدیل میشود که نسبت به تجهیزات و جزئیات نرم افزار شما کنجکاو باشد. در حالتی که بخواهید سوای در مشت داشتن هیچ اطلاعاتی از مخاطب آن‌ها را به به کارگیری از نرم افزار دعوت نمائید، آن‌ها بعداز چنددفعه استعمال از برنامه آن را رها می نمایند.

به همین برهان یافت کردن کاربرانی که نسبت به وضعیت برنامه شما مطلوب می‌باشند اهمیت متعددی داراست. نباید استراتژی و تمرکز مهم شما وادار کردن آحاد یوزرها به نصب نرم افزار باشد. برخی از فواید جستن مخاطب متبوع به شرح پایین میباشد:

نرخ تمیز شدن اپلیکیشن ها بصورت کلی کاهش پیدا می نماید
ارتبط مستحکمی با یوزرها برقرار میشود
تجربه ی خیر برای استفاده کننده باقی خواهد ماند
کسب درآمد مالک نرم‌افزار بیشتر میگردد
مخارج جانبی کاهش پیدا می نماید
 

  • ۰۰/۱۰/۲۶
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی