مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


اکثر نرم افزار‌ها یا این که برای سیستم برهان اندروید یا این که برای سیستم استدلال IOS پباده سازی می گردند. طراحی اپلیکیشن ما پیش‌خیس در وب سایت پیشگامان ویرا شما‌را با ریزه کاری، اطراف‌ها و گویش‌های نرم افزار نویسی برای این دو سیستم برهان آشنا نمودیم که شما عزیزان میتوانید با مراجعه به‌ برگه هریک از این موضوعات، داده ها آیتم نیازتان را کسب نمائید؛ البته گشوده در‌این مقاله هم قصد داریم تا به طور خلاصه اپ نویسی برای سیستم ادله‌های اندروید و IOS را معرفی نماییم.

1ـ تشکیل داد نرم افزار اندروید‌: سیستم دلیل اندروید ذیل مالکیت گوگل قراردارد و اولی ورژن‌ی آن در سال 2008 منتشر شد و امروزه ورژن‌ی 11 آن، تازه‌ترین مثال آن میباشد. این سیستم استدلال فعلا به وسیله تلفن همراه‌های سامسونگ، نوکیا، شیائومی و خیل متعددی از موبایل‌ها به‌عمل می‌رود. اپلیکیشن نویسی نرم افزار‌های اندرویدی اکثراً به لهجه جاوا و در فضا‌های اندروید استودیو، ای کیلیپس و … اجرا می شود. در پباده سازی نرم افزار‌های اختصاصی اندروید از SDK های کمکی نیز منفعت گرفته میگردد. مهمترین مارکت برای نشر و دانلود نرم افزار‌های اندرویدی، گوگل پلی میباشد که به طور تقریبً همه نرم‌افزار‌های اصلی و کاربردی برای این سیستم دلیل را یا این که به‌شکل بدون‌پول و یا این که به طور مبلغی در چنگ شما می گذارد. در حالتی‌که درپی یک مارکت اهل ایران می باشید که نرم افزار‌های اهل ایران را به طور بدون نقص‌تری داشته باشد، ما به شما اپلیکیشن بازار را معرفی میکنیم. 


2ـ پباده سازی نرم افزار IOS: سیستم دلیل IOS منحصر موبایل‌های آیفون و آی پد‌های کمپانی اپل میباشد که او‌لین ورژن آن در سال 2007 رونمایی شد و تا امروز که در درحال حاضر تایپ کردن این مقاله برای شما عزیزان هستیم، 14 نسخه از آن رونمایی گردیده است.

فضا کد نویسی برای نرم افزار‌های IOS اطراف ایکس کد میباشد و اپلیکیشن‌های این سیستم استدلال به گویش‌های آبجکتیو سی و سوییفت پباده سازی و ساخت‌و‌ساز میگردند. اپلیکیشن‌های سیستم ادله IOS را می‌اقتدار مشتمل از 4 نصیب دانست : 

1- کرنل سیستم برهان

2- قسمت رسانه‌ها 

3- نصیب سرویس ها 

4- قسمت رئیس لمس‌های برگه تاچ موبایل

تک تک نرم افزار‌های این سیستم برهان به‌صورتی درج شده‌اند که به حرکات و لمس‌های دست یوزرها واکنش علامت دهند که اصطلاحاً به آن پباده سازی به‌شکل رابط کاربری بدون واسطه میگویند.

از سایر مزیت‌های این سیستم استدلال، قابلیت بسیار تحت هنگ کردن آن به‌عامل پنهان بودن پوشه‌های سیستمی از دسترس یوزرها میباشد. مارکت برنامه استور، مهمترین و شناخته گردیده‌ترین دور و اطراف برای دانلود و نصب نرم افزار‌های این سیستم ادله میباشد.

ولی در یکسری سال قبلی، اپ‌های اهل ایران برای نشر در‌این اطراف، گاهاً مشکلاتی داشته‌اند که اکثراً برای حل آن به سراغ نشر ورژن اینترنت نرم افزار نرم‌افزار خویش رفته‌اند؛ همینطور لازم به ذکر میباشد که مارکت‌های اهل ایران نیز  مانند سیبچه برای تکثیر نرم افزار‌های آی وی اس جانور میباشد.
 

  • ۰۰/۱۰/۲۳
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی