مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


برای اینکه کوشش نرم افزار مارکتینگ خویش را بسنجید و ملاحظه کنید اپلیکیشنی که پباده سازی کرده‌اید چقدر طراحی اپلیکیشن در وصال به هدف ها خویش (جذب مشتری) مؤثر و حاذق فعالیت نموده است. به‌این خواسته از شاخص KPI منفعت بگیرید. KPI از حروف اولیه عبارت Key Performance Indicator در معنای «شاخص‌های کلیدی تلاش» گرفته شد‌ه‌است.
برای استعمال از KPI بایستی معیار دستیابی به غرض را در زمان‌های وقتی معلوم اندازه بگیرید و آن‌گاه مقدار هر عصر را با زمان قبلی مقایسه نمائید. فرض نمایید طریق بازاریابی نرم افزار را در فصل‌پاییز استارت کرده‌اید، در‌این حالت تعداد جذب مشتری (مقصود) در سه ماه گذشته (فصل تابستان) را با تعداد جذب مشتری در سه ماه فصل پاییز مقایسه فرمایید تا ترازو اثرگذاری نرم افزار در بازاریابی مشخص و معلوم گردد.

استراتژی‌های برتر بازاریابی نرم افزار تلفن همراه چه می باشد؟

برای ارتقا ترازو توفیق بازاریابی نرم افزار موبایلی که پباده سازی می کنید، استراتژی‌های پایین سفارش می شوند:
بر KPI تمرکز فرمایید
با اعتنا به تعداد جذب مشتری در مدت‌های هنگامی قبلی، یک غرض برای دوران بعدی با به کار گیری از نرم افزار مارکتینگ تعریف و تمجید نمائید.
از منابع مطلوب برای نرم افزار خویش به کارگیری نمایید
اکثر مواقع، بازاریاب‌ها تبلیغات موبایلی را دست ‌نادر میگیرند و میزان دارایی یه خرده به آن تخصیص می دهند. در حالی که در بعد از ظهر گوشی، اکثر عموم بیشتر از اینکه پای لپ‌تاپ‌هایشان باشند، مطالعه نمایند و حتی تلویزیون تماشا نمایند در اکنون عمل کردن با موبایلشان می باشند. بدین ترتیب مهم ترین گام برای توفیق، تخصیص میزان دارایی مطلوب و درخور برای بازاریابی اپلیکیشنی میباشد.

درصورتی که این فعالیت با استعمال از منابع مطلوب و به شایسته ترین وجه صورت پذیرد، در غایت یک نرم افزار با کیفیت و پر استفاده به دست مشتریان خواهد رسید که تایم ها خوشی را هنگام به کار گیری از آن تجربه خواهند کرد. همین دستور میتواند KPI شما‌را تا حد قابل‌توجهی بالا برده و بازدهی کارتان ارتقا یابد.
 

  • ۰۰/۱۰/۱۹
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی