مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

 آنچه برای برقراری رابطه با مشتریان نیاز دارید

 

 آیا تا به درحال حاضر این پیمان دارای شهرت را شنیده اید؟ شما نمی توانید زمانی پیرو یک مورد می باشید  طراحی اپلیکیشن برای آن راهکار پیدا نمایید بلکه هنگام جستجوی راه‌حل میتوانید زمینه را پیدا فرمایید.

 

 خیلی اساسی میباشد که در پژوهشی وارد گردید که به شما اذن میدهد نیاز حقیقی و واقعی را در بازار خویش پیدا نمائید. بقول بازاریاب افسانه ای ، گری هلبرت، مورد نیاز میباشد که شما \"جمعیت گرسنه\" خویش را پیدا فرمائید. درغیر اینصورت هر چیزی که از این پس به آن میپردازیم نامربوط خواهد بود. شما از نرم افزار خویش یک سکه هم در نخواهید آورد. زیرا گرسنگی حقیقی وواقعی در بازار شما نیست.

 

شایسته ترین بها اپلیکیشن‌تان برای فروش خوب

 

حال که می دانید نرم‌افزار‌تان بازاری برای خویش داراست، وقت آن رسیده که روی بها‌ و سبک سودتان فعالیت فرمائید.

 

نهایتا به دو مورد میرسید.

 

نرم‌افزار‌های دارنده مزد

نرم‌افزار‌های بدون پول

آیا نرم‌افزار‌های دارنده کارمزد بدیهی نیستند؟

 

چه‌طور از یک نرم افزار بدون پول پول در بیاورید؟

 

الان توضیح می ‌دهم.

 

اپلیکیشن‌های دارنده مزد خیلی بی آلایش‌اند. شما با فروش نرم افزار خویش در نرم‌افزار استور پول در می‌اورید. هر چه دانلودهای بیشتری داشته باشید، پول بیشتری میگیرید. این یعنی شما بایستی بها صحیح را برای نرم افزار‌‌تان در حیث بگیرید.

 

اینها مسائلی میباشد که می بایست در لحاظ بگیرید:

 

هزینه‌های توسعه و گسترش‌تان: طبعا شما بایستی بتوانید هزینه‌های خویش را بازگردانید تا بازگشتی بر روی سرمایه خویش داشته باشید

جایگاه‌تان در بازار: شالوده، میانگین یا این که بالا؟ این که رده برنامه‌تان را به چه شکل میبینید بستگی داراست به اینکه چه قابلیت و امکان‌ها و سعی‌هایی را عرضه می کنید و اینکه این‌ها در مقایسه با نرم‌افزار‌های دیگر کجا قرار می گیرند.

رضایت بازار برای پرداخت: بایستی بتوانید برای اپلیکیشن‌تان بازاریابی نمائید و با یوزرها ایده‌آل خویش فروش ساخت و ساز فرمائید

تعیین پلتفرم نرم افزار

شما انتخاب کرده‌اید که نرم افزار شما بایستی چکار نماید. اینکه با چه کسی می بایست رقابت نماید را مشخص و معلوم کرده‌اید. و دقیقا می‌دانید چه‌گونه قرار میباشد از آن پول در بیاورید. درحال حاضر وقت تصمیم گیری در رابطه پلتفرمی میباشد که نرم افزار را بر روی آن می‌سازید. میتوانید اپی بسازید که بر خیلی دستگاه‌ها قابل دسترس میباشد: iOS (iPhoneوiPad )، اندروید، ویندوز فون، اینترنت و یا این که همگی این‌ها با هم. بسته به‌این که چه پلتفرمی گزینش میکنید، هزینه گسترش فرق می‌نماید.

 

 

  • ۹۹/۱۲/۰۳
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی