مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


درین نوشته‌ی علمی به تفاوت کمپانی الو نرم افزار و نرم افزار Google Allo و  طراحی اپلیکیشن علل ناکامی این پیام رسان می‌پردازیم.


تاریخچه الو نرم افزار 
 کمپانی ما عمل خویش را در حوزه IT از سال 1387 استارت کرد. الو نرم افزار از به عبارتی در آغاز با طرحی دارای انسجام و تیمی متشکل از مهندسین کارشناس در دانش کامپیوتر و اپ نویسی استارت بکار کرد.


تاریخچه نرم افزار Google Allo
کمپانی گوگل در سال 2016، نرم افزار پیام رسان Google Allo را با غرض سهل و آسان کردن و بهبود ارتباطات منتشر کرد. این اپلیکیشن پیام رسان با داشتن تکنولوژی هوشمند، تجهیزات جدیدی را به یوزرها ارائه می بخشید. تعاملی بودن این تجهیزات از خصوصیت هایی بود که کمپانی گوگل روی آن تاکید متعددی داشت. یک کدام از شاخص ترین این تجهیزات دستیار هوشمند گوگل بود. با نرم افزار Google Allo شما حاذق بودید در طی مکالمه با دوست خویش، به کشف کردن داده ها، ترجمه متن‌ها و بازی سرگرم باشید. به عنوان مثال در‌صورتی‌که درپی رستورانی در مجاورت خویش بودید فارغ از بیرون گردیده از کاغذ Google Allo و فقط با تایپ عبارت رستوران های مجاورت، همگی آیتم های جان دار را مشاهده می‌گردید.


خصوصیت های نرم افزار Google Allo
از سایر مزایای تشکیل داد نرم افزار Google Allo استعمال از هوش تصنعی و مصنوعی (AI) در شناسایی استفاده کننده و علایق وی با دقت به سرچ های انجام یافته در گوگل بود. دستیار هوشمند گوگل سازه به داده ها گرفته گردیده از شما، پیام، ایموجی و عکس هایی را مطابقت و همخوانی با ذوق وسلیقه مخاطب توصیه میداد تا سرعت پیام دهی را بهبود ببخشد. از سایر تجهیزات Google Allo، بضاعت و توان تبدیل سلفی اشخاص به استیکرهای کارتونی بود که برای بالا بردن جذابیت کاربری به آن اضافه گردیده بود.


معایب نرم افزار Google Allo
این خصوصیت تعاملی Google Allo علاوه بر موءثر بودن یک وجه منفی نیز داشت. گوگل از روش دستیار هوشمند به همگی داده ها، حریم محرمانه و حتی شرایط مکانی شما دسترسی داشت. اکثری از اشخاص براین باوراند که دسترسی بی حد و مرز گوگل به داده ها فردی و عدم متکی بودن یوزرها، از عوارض ناکامی این نرم افزار بوده میباشد.
از معایب اساسی که سبب ساز شد Google Allo در دیگر نقاط دنیا فراگیر نشود، عدم پشتیبانی دستیار هوشمند گوگل از گویش های گوناگون بود. تجهیزات ارائه گردیده در نرم افزار الو بسیار کمتر از تجهیزات دیگر پیام رسان های دوست داستنی مانند واتس برنامه بودند. گوگل صرفا با توکل بر تکنولوژی هوشمند خویش (AI) اکثری از تجهیزات که در دیگر پیام رسان ها پر کاربرد بود را حذف کرد. این راه‌حل منجر شد که اکثری از یوزرها تمایلی به جایگزینی الو با پیام رسان قبل خویش نداشته باشند.

با یک نگاه به سوابق گوگل در ایجاد کرد نرم افزار های پیام رسان می اقتدار فهمید که این مجموعه در این مورد خیلی غالب نبوده میباشد. نرم افزار هایی مانند Buzz و GChat Social Network یا این که Hangouts که نتوانسته اند مانند whatsapp یا این که رخ بوک مسنجر بین یوزرها دوستداشتنی شوند، از مثال عملکرد های ناموفق گوگل در موضوع ایجاد کرد نرم افزار پیام رسان می‌باشند.


ناکامی نرم افزار Google Allo
نرم افزار Google Allo به جهت عدم محبوبیت و درز داده ها یوزرها در فصل بهار 2019 به کار خویش نقطه پایان بخشید. گوگل خاتمه کار Google Allo را با این جملا‌ت نقطه پایان بخشید که \"ما در‌این زمان، تجهیزات هوشمند و بهتری مانند دستیار گوگل، الو اینترنت و استیکرهای تعاملی را به شما ارائه کردیم تا ریلکس خیس با دوستان خویش مکالمه فرمایید. ما به مسیر خویش ادامه خوا‌هیم اعطا کرد تا برای شما خط مش های بهتری از رابطه را به ارمغان آوریم (Google Allo)\".

 


تجربیات بدست آمده از این باخت
تجربه گوگل به ما در کمپانی الو نرم افزار علامت داده میباشد که به کار گیری از تکنولوژی های توسعه یافته در پباده سازی و تشکیل داد نرم افزار ها به تنهایی نمی تواند عامل توفیق یک نرم افزار باشد بلکه ادله مهمتر دقت به حیث و خواست یوزرها و پذیرش آنان میباشد. به همین برهان ما در فرآیند پباده سازی نرم افزار علاوه بر دانش IT به مساله رضایت یوزرها هم اعتنا ویژه ای داریم تا توفیق و دوام نرم افزار تشکیل شده به وسیله کمپانی الو نرم افزار را ضمانت کنیم.


راهکارهای کمپانی الو نرم افزار
در دهه قبل، با تحقیق، همت و کسب تجربه ‌های بسیار به مرحله ای از پیشرفت دست یافته ایم که جذابیت و کارآیی تبدیل به خصوصیت طلاق ناپذیر تولیدات کمپانی الو نرم افزار (Alo Application) گردیده‌است. ما با استناد به آمارهای جان دار که از حیث سنجی های انجام یافته از مشتریان و یوزرها نرم افزار به دست آمده به‌این فیض رسیده ایم که نرم افزار های تشکیل شده در کمپانی الو نرم افزار بالاترین رتبه کیفیت و مطلوبیت را دارند.


در صورتیکه شما یک آغاز آپ در ناحیه پباده سازی و ایجاد کرد نرم افزار باشید می بایست کلیه جوانب مالی، امنیتی، ظاهری و عملکردی را در روند پباده سازی مدنظر بگیرید تا بیزنس خویش را با گام های سفت آغاز فرمائید. اعتنا نکردن به یکی‌از این موردها می تواند سبب ناکامی و زیان مالی در تجارت گردد. ما به شما این اعتقادوباور را می‌دهم که نرم افزار های کمپانی الو نرم افزار حمایت کننده ای دارای اعتبار برای رونق بیزنس شما می باشند.


به صورت تمام نرم افزار مانند پلی مجازی برای تولید رابطه میان مخاطب و صاحبان عمل است. به همین جهت ما در کمپانی الو نرم افزار درصدد آن هستیم که با تشکیل داد نرم افزار هایی سوای حفره امنیتی و نادرست، امنیت سرمایه صاحبکار و حریم فردی استفاده کننده را تامین کنیم.

 


سود گیری از تجربیات گوگل
ما درین نوشته‌ی علمی تفاوت های دربین کمپانی الو نرم افزار (Alo Application) و نرم افزار Google Allo را محاسبه کردیم. این مقایسه به شما این قابلیت و امکان را میدهد که از تجربیات ما در جمهوری اسلامی ایران و موسسات تبارک مانند گوگل به کارگیری نمائید و متوجه گردید که با نداشتن راهکاری دارای انسجام کمپانی بزرگی مانند گوگل هم در تشکیل داد نرم افزار های خویش در گیر نقص‌ میشود.
 

  • ۹۹/۱۱/۲۹
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی