مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

 پباده سازی نرم افزار های نیتیو زبده کاربری مختلفبیشتر نرم افزار های منتشر گردیده  طراحی اپلیکیشن در استورها، نرم افزار های نیتیو میباشند که رابط کاربری کارآمد و تجربه کاربری موثری را ارائه میدهند. این نرم افزار های نیتیو به راحتی به جی پی اس، دوربین، سیستم پوش نوتیفیکیشن، میکروفون و دیگر تجهیزات دستگاه متصل گردیده و با سیستم برهان مطابقت و سازش بیشتری نماد می‌دهند که‌این مورد منجر ارتقا سرعت پردازش نرم افزار و ارتقاء تجربه کاربری می گردد.

همت بهتر نرم افزار های نیتیو بر روی دستگاه های نسخه تحتاکثری از اشخاص به سبک های نو تلفن همراه های هم پا و آخری نسخه سیستم های ادله دسترسی ندارند و این مسئله برهان اصلی برای تعیین نرم افزار های نیتیو به مکان نرم افزار های هایبرید میباشد. به همین عامل میباشد که بخش اعظمی با پباده سازی نرم افزار گوشی به طور نیتیو، طیف بیشتری از یوزرها را به بیزنس خویش جذب می کنند.
 
 
پباده سازی نرم افزار Hybrid و خصوصیت های آنهزینه زیر پباده سازی نرم افزار های Hybridشاید هزینه ذیل و سرعت بالای پباده سازی نرم‌افزار گوشی به طور هایبریدی از جذابیت های این نرم افزار ها برای شروع آپ ها و کسب و شغل های کودک باشد. برای پباده سازی نرم افزار هایبرید نیازی به یک گروه بتوسعه دهنده والا و کارآزموده نخواهد بود و این خویش دلیلی برای کاهش هزینه ها هنگام گسترش نرم افزار میباشد. این نرم افزار ها معمولا به طور زیر اینترنت تشکیل شده و با تیتر اینترنت نرم افزار به بازار ارائه میشوند.

 فرصت موردنیاز برای پباده سازی نرم افزار هایبریدمجال تحویل نرم افزار های هایبرید به جهت سرعت بالا و سهل وآسان بودن پباده سازی بسیار کوتاه میباشد. در نرم افزار های هایبرید فقط به یک توسعه و گسترش دهنده و پباده سازی یک نسخه نرم افزار نیاز میباشد. کدنویسی فقط یک توشه انجام یافته و برای انجام در پلتفرم های متعدد تغییر‌و تحول داده میشود. این کدنویسی معمولی منجر می‌شود که بروزرسانی نرم افزار در فرایند بعدی راحت بوده و بوسیله اینترنت سرورها و سوای نیاز به دخالت مخاطب صورت پذیرد.
 

پباده سازی نرم افزار نیتیو یا این که هایبرید؟
در صدر خصوصیات و ویژگی ها کلی نرم افزار های هایبرید و نیتیو را توضیح دادیم. ولی نکته قابل توجه برای گزینش هر یک از این طریق ها دقت به نیاز یوزرها و بازار مقصود مبنی بر پژوهش ها و بررسی های بلندمدت میباشد. در مرحله سپس دارایی و فرصت متبوع استدلال انتخاب کننده به حساب میآید.

  • ۹۹/۱۱/۲۷
  • شایلین عباسی

نظرات (۱)

چه جالب بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی