مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


مخاطرات امنیتی اپلیکیشن گوشی و تأثیر آن ها بر تجارت شما
نخست بایستی اذعان کرد که هنگام تامین امنیت سازمان به طبع می بایست طراحی اپلیکیشن حواستان به برنامه های سازمانتان باشد زیرا این فرمان میتواند سبب ساز خودداری از فیشینگ و یا این که نشت اطلاعات و دیتای یوزرها و بقیه زخم های مو جود که میتواند کسب و فعالیت و تجارت سازمان شما‌را در گیر زخم نماید و درضمن اعتماد مشتریان و یوزرها شما‌را هم در دراز دوران از فی مابین میبرد.به صورت تقریبی 43% زخم پذیری ها مرتبط با سیستم ادله اندروید و 38% جراحت پذیری ها هم مربوط به سیستم ادله ios می‌باشد.

درحال حاضر چرا بایستی در قبال این بلاها حفظ و نگهداری صورت بپذیرد ؟

می بایست دانست که در طول سال های اخیر بیشترین ضررهای مالی در موسسه ها قابل انعطاف افزاری از همین زخم های سایبری و اطلاعاتی ناشی شده‌است.

متاسفانه شرکتهای مطرحی دراین باره اعتبار یک سری ساله خویش را راز اینماجرا از دست دادند.

به صورت نمونه یکی‌از بارزترین آنها کمپانی Air Canada بوده که در سال 2018 داده ها بیشتراز 20,000 کاربرش را از کف داد.

طی پژوهش ها به کار آمده گفته می شود سرقت سایبری در این موسسه ناشی از بی دقتی در حفاظت از سرورهای آن بوده ودر پی همین زمینه اعتبار یکسری ساله خویش را دربین مشتریان از دست داده میباشد .

یکی‌از راه‌حل ها

یکی این‌شیوه حل های اثرگذار و تایید گردیده این میباشد که جواز های ضعیف در سرور را از دربین ببرید و دیگری تایید اعتبار از نام‌و‌نشان مشتری میباشد.

افسوس که اکنون با کل پیشرفت های امروز عالم تکنولوژی جراحت پذیری ها در سرور و سرقت داده ها هنوز با اقتدار خویش باقی میباشد. مطالعات نشان داده میباشد که بیش تر از 40% از اجزای سرور از سطح امنیتی رضایت نصیب برخوردار وجود ندارد. تا آخر سال 2018 تعداد بد افزار ها حدودا بیش تر از 30 میلیون نفر بوده که باعث به رویش و شدت جریمه ها سایبری هم شده‌است.

نکته حائض اهمیت

یک کلاهبردار سایبری مدام نیاز به دسترسی فیزیکی به داده ها یوزرها ندارد.به این ترتیب بایستی به یادداشت کهمحافظت از داده ها بایستی از به عبارتی ابتدادرکدنویسی های

نرم‌افزار نویسی رعایت گردد .

6 تا از شایسته ترین استراتژی ها برای امنیت داده ها تلفن همراه و داده های شرکتها

1)انتقال بخشی از الگوریتم های نرم‌افزار به سرور را یک کدام از خط مش های اثرگذار و مطلوب میتوان اسم موفقیت.

2)امنیت کد نویسی های خویش را ارتقاء بدهید.

3)به حفاظت از داده ها استفاده کننده تصور کنید. هر استفاده کننده می بایست تعداد محدودی عملکرد برای ورود داشته باشد و در شکل عدم برد اپلیکیشن بایستی به صورت اتوماتیک از سیستم بیرون گردد.

4)داده های مخاطب را به طور رمزگذاری گردیده ذخیره و پردازش نمائید .

5)مراقب احراز نام‌و‌نشان درست و جعلی باشید .

6)از فناوری شناسایی هک به کار گیری کنید .

خلاصه

در مجموع میتوان اذعان کرد امنیت سرور ها و دیتا های یوزرها برای سازمان و یا این که کمپانی شما بسیار اصلی بوده و می تواند در دراز بازه به شکوفایی کسب وکار شما امداد شایانی نماید. کمپانی راهکار پویا روزمه ای خیر و خوبی در این باره داشته و عملکرد خویش را برای حفظ از داده ها یوزرها و موسسه ها صاحبکار داشته میباشد.
 

  • ۹۹/۱۰/۲۵
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی