مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

پباده سازی نرم افزار‌های گوشی کاربرمحور، اکثری از خصوصیت‌ها و موادتشکیل دهنده اصلی را در برمی‌گیرد که دربرگیرنده طراحی اپلیکیشن شیت لمسی هم می گردد. طبق گفته کمپانی اپل که خودش یک کدام از غول‌های فناوریست، در چنگ قرار دادن ۴۴ پیکسل مربعی از اطراف برای یک دکمه، استعمال از آن را برای مخاطب راحت می‌نماید. در لحاظ به چنگ آوردن اندازه انگشت برای ساخت و ساز دکمه‌ها سفارش گردیده، زیرا به استفاده کننده امداد می‌نماید سوای این‌که اشتباهی دکمه دیگری را بزند، روی دکمه خاص و آیتم نظرش کلیک نماید. علاوه بر این‌ها ضمانت کننده مراحل و کاربرد سهل اَپ برای استفاده کننده هم است.

 

 

 

 

 

 

ux،ui

 

 

 

با HokuApp اَپ‌های خویش را با شایسته ترین پباده سازی UX و UI بسازید.

برخلاف اکثر کمپانی‌های خالق اَپ‌های گوشی می دانیم که تجربه یوزرها شما می بایست به طور تلفیقی و به وسیله محتوا و تصاویر در اَپ به عمل برود. براین اساس طریق ناکارآمد ارائه صرف اَپی با ظواهر جالب را کنار می گذاریم و در کنار شما برای شل‌خیس کردن به کارگیری از اَپ همت می کنیم. که میتواند استعمال از اَپ را به تجربه‌ای بسیار لذت‌نصیب برای یوزرها تبدیل نماید.

 

سیستم‌دلیل‌هایی مانند HokuApps روش MADP را ارائه میدهند. به کارگیری از ابزاری جامع مانند HokuApps MADP قابلیت پباده سازی و توسعه و گسترش نرم افزار با کمترین کد نویسی ممکن را مهیا می‌نماید. این پلتفرم دارنده آرشیو وسیع با یک استودیوی پباده سازی و صدها طرح از پیش ساحته شده‌است. طرح‌ها مطابق با پیشنهادات گوگل، اپل و چند راهبرد‌هایی میباشند تا اپ‌ها در منطق پباده سازی هر دو سیستم‌استدلال قرار بگیرند.

 

امکان استعمال دوباره از منابعی مانند ماژول‌های کاری، اجزای فناوری و اتصالات از پیش درست شده  ضمن ارتقا صد درصدی جا افتادن اپلیکیشن‌های سفارشی، احتمال نیاز به تمدید دارایی تولید نرم افزار را هم تا ۱۰ برابر کاهش می دهد. این عمل تفاوت فاحشی با پلتفرم‌های سنتی ساخت و ساز و بسط اَپ دارااست، آن هم این میباشد که بدین نحوه هر نرم افزار از در آغاز توسعه یافته و پیشرفته پباده سازی می شود.

 

گروه‌های زبده ما در HokuApps  بیشتر روی یکنواخت نگه‌داشتن پباده سازی اپلیکیشن تلفن همراه در هر دو سیستم ادله تمرکز دارا‌هستند تا یوزرها بدون چاره نشوند برای فهم و شعور الگوهای به کارگیری از نرم افزار اهتمام ورزند. با ادغام زیبایی و پاسخگویی می توانیم به شما در ساخت‌و‌ساز اپ‌های آینده‌گرا یاری کنیم که یک بستر بی آلایش و در عین درحال حاضر انگیزشی را برای یوزرها مهیا می‌نمایند تا از آن لذت ببرند و با آن عمل نمایند.

  • ۹۹/۱۰/۲۲
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی