مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


Happy color یک نرم‌افزار رنگ کردن نسبتاً جدیدتر میباشد و مملوء از طرح های منحصربه‌فرد به شخصی از حیوان ها، اسب های تک شاخ، ماندالا و اکثری موردها طراحی اپلیکیشن دیگر میباشد.

تصاویر گزینه عشق و علاقه ی خویش را هر چندبار و به هر شکلی که دوست دارید رنگ کردن کرده و لذت نقاشی کردن را کشف فرمایید.

شما می‌توانید تصاویر زیبایی که رنگ کردن و کردار نموده اید را ذخیره نمایید و با دوستان خویش به اشتراک بگذارید.

مزیت اپ Happy color این میباشد که به طرح های آن دائماً افزوده می گردد. علاوه بر این، به کارگیری از آن بسیار شل میباشد و به همین ادله برای اشخاص مبتدی و تازه کار هم مطلوب میباشد.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از نرم افزار استور

۱- Pigment

Pigment یکی اپ های نو رنگ کردن میباشد. درین برنامه شما هم میتوانید طرح ها را صرفا با یک ضربه ی انگشت با رنگ دلخواه تان مالامال نمائید و هم میتوانید مثل یک طرح حقیقی و واقعی روی شیت با ابزارهای رنگ کردن متنوع نرم افزار، رنگ کردن دلخواه خویش را روی طرح ها داشته باشید.

برنامه Pigment گسترده ترین تیم از طرح های نقاشی کردن را به شما ارائه میدهد که دربرگیرنده طرح هایی از گل ها، پری های دریایی، حیوان‌ها، مناظر، ماندالا و بخش اعظمی مورد ها دیگر می گردد.

پس از اتمام رنگ کردن هم میتوانید اثر خویش را با بقیه افراد به اشتراک بگذارید و حتی آن را پرینت فرمائید.

Pigment صرفا اپ رنگ کردن میباشد که ابزارهای رنگ کردن آن حالتی واقع گرا دارا‌هستند و قابلیت و امکان تجربه ای مانند یک نقاشی کردن حقیقی وواقعی را مهیا می نمایند.
این نرم افزار گستره ی نامحدودی از رنگ ها را در اختیارتان میگذارد و شما می‌توانید پالت نقاشی کردن خویش را به شکلی ماهر و خلاقانه گزینش فرمایید.
 

  • ۹۹/۱۰/۱۷
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی