مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


خصوصیت های یک برنامه گوشی ماهر چه می باشد؟

امروزه به کار گیری ی پهناور از گونه های تلفن همراه های هوشمند سبب ساز به گسترش و پیشرفت  طراحی اپلیکیشن هرچه بیشتر نرم‌افزار نویسی در حوزه نرم‌افزار های تلفن همراه شده‌است.

یوزرها با نرم افزار های متعدد تلفن همراه می توانند ریلکس خیس و سریع خیس از نسبت به وب سایت و کاوش در گوگل نیاز های خویش را برطرف نمایند. شاید بتوان ذکر کرد دسترسی بهتر و بیشتر یوزرها بi نرم افزار ها مزیت عظیم آن‌ها در مقابل سایت ها میباشد.

البته آن چیزی که برنامه های یکسان از حیث کاربری را از یکدیگر متمایز میکند به دست اندرکاران مختلفی بستگی داراست که ما درین نوشته‌ی علمی کوشش کرده ایم به یک‌سری آیتم از مهم‌ترین کارداران تاثیرگذار در پباده سازی یک نرم‌افزار غالب اشاره کنیم. پس تا انتهای نوشته‌ی‌علمی همپا ما باشید.

 

پباده سازی UI/UXمناسب

در بخش اعظمی از موسسه ها اپ نویسی طراح رابط کاربری یا این که به اصطلاح شخصی که گرافیک اپلکیشن ها و تارنما را پباده سازی میکند نیست و فرد نرم افزار نویس یا این که گروه اپ نویسی با توکل بر تجربه و پروژه های شبیه یا این که به کار گیری از طراحی صفحه های فراهم گرافیک پروژه را انجام می‌دهند.

البته به جهت علم ناکافی اپلیکیشن نویس در پباده سازی استاندارد ui و ux برنامه، سود عمل مناسب مشتری نخواهد شد و نرم‌افزار پباده سازی گردیده از حیث گرافیک بضاعت رقابت با مثال ها شبیه خویش از نگاه کارکرد را ندارد. توصیه ما به شما این میباشد که در‌پی پباده سازی و اپلیکیشن نویسی اپ های ماهر میباشید اهمیت پباده سازی آن را نادیده نگیرید.

 

در صورتی اپ رابط کاربری استاندارد و ماهر داشته باشد:

* یوزرها با او‌لین ورود می توانند شیوه ی فعالیت با اکثر قسمت های نرم‌افزار را فرا بگیرند.


* پباده سازی گرافیک ماهر نرم افزار فضای آن را دلنشین خیس میکند.


* استفاده کننده با کمترین واحد سنجش کلیک قادر است به مقصود خویش رسد.


* برنامه در زمان برهه زمانی کوتاهی دوست داستنی میگردد.

 


وسعت مطلوب نرم‌افزار

یک کدام از دیگر از عامل ها تاثیر گذار در پباده سازی یک نرم‌افزار چیره وسعت مطلوب آن میباشد. پباده سازی و نرم افزار نویسی نرم افزار با وسعت مطلوب با اعتنا به نوع کارکرد آن برخی می تواند مختلف باشد.

مثلا اپ های بازی به جهت برخورداری از گرافیک سنگین خیس از وسعت بیشتر برخوردار می باشند. در غایت با نرم افزار نویسی باصرفه و به کار گیری از اخرین نسخه های لهجه های اپ نویسی میتوان وسعت 

نرم افزار را باصرفه کرد.

 

اندروید و ای وی اس در کنار یگدیگر

درصورتی که به تاءمل فعال‌ساز‌ی برنامه برای سرویس ها خویش می‌باشید کوشش نمایید هر دو ورژن اپ را برای یوزرها متعدد خویش پوشش دهید. امروزه یوزرها ای وی اس و اندروید انقدر زیاد می باشند که شما برای فعال‌ساز‌ی پلتفرم خویش مثلا در شرایطی که یوزرها ای وی اس را نادیده بگیرید و فقط برای یوزرها اندروید نرم‌افزار خویش را پیاده سازی فرمایید وسعت وسیعی از مشتریان خویش را از دست می دهید .

همینطور به جهت گسترش اپ نویسی در حوزه اپ تکنولوژی هایی مانند react native و native script هزینه و مدت اجرای هر دو پلتفرم را کاهش داده میباشد.

در پباده سازی نرم‌افزار ios و پباده سازی اپ اندروید خویش مطلقا اپلیکیشن ها و رقبای مو جود را نیز در هر دو ورژن ارزیابی فرمایید تا اپلیکیشنی خوشگل زبده کاربری بالا برای خویش به ارمغان آورید .

   

بهبود همیشگی و سرعت بالا

اپلیکیش خویش را آپدیت نگه دارید. سرویس رسانی با با کیفیت هنگامی مفهوم پیدا میکند که شما بتوانید در کمترین دوران ممکن استفاده کننده را به منظور اش برسانید. در‌حالتی که در زمان زمان مار با اپ اپدیت هایی را ارائه دهید که یوزرها بتوانند تغییرات را احساس نمایند متوجه می گردند پلتفرم شما پویا و زنده میباشد و می‌توانند با آن رابطه بهتری برقرار نمایند. همینطور سرعت بارگذاری اپ یک فاکتور بسیار اساسی در پیروز بودن آن میباشد که می بایست به آن در طی پباده سازی و نرم افزار نویسی اپ و مدیر آن اعتنا ویژه ای خواهد شد.

 

برخورداری از ابزار برخورد

برخورد یوزرها می توانند شایسته ترین داده ها از شیوه عمل آینده اپ را به شما بدهد. اینکه شما بدانید کاربرانتان چه نیازی دارا‌هستند مطلقا بهتر قدرتمند خواهید بود نیاز آنان‌را رفع نمائید. بدین ترتیب تهیه و تنظیم نصیب هایی مانند تماس با پشتیبانی یا این که ارسال پیام به نصیب پشتیبانی به شما یاری میکند بهتر بتوانید رضایت یوزرها را نسبت به اپلکیشن خویش جلب فرمایید.

 

آیتم هایی برای فردی سازی

نرم افزار می‌تواند شم نیکی به استفاده کننده منتقل نماید زمانیکه استفاده کننده بتواند با انجام تعدادی از پیکربندی تجهیزات اپ را برای خویش فردی سازی نماید. وجود این نوع تجهیزات تا حد قابلیت قادر است جذابیت برنامه را دو چندان نماید.

 

خصوصیت های کلیدی یک برنامه تلفن همراه خوب

در جامعه مدرن که استعمال از برنامه های موبایلی بسیار اشاعه پیدا کرده و از روزانه های معاش مدرن شده‌است خوب میباشد بدانید که یک برنامه تلفن همراه خوب چه خصوصیت هایی داراست. با تیم مهندسین نواندیش تیم تخصصی ساخت سایت و پباده سازی برنامه در تهران همدم  باشید تا به محاسبه این مسئله بپردازیم.

 

رابط کاربری مطلوب

بیش تر از هر چیز دیگری رضایت حداکثری یوزرها از به کارگیری از برنامه تاثیر بسزایی بر کیفیت یک برنامه خواهد داشت. چهت نیل بدین فرمان یک نرم افزار می بایست با رابط کاربری خوب و قابل قبولی پباده سازی گردیده باشد.به طوری که‌این رابط کاربری قابل شعور بوسیله تمامی باشد به طوری که یوزرها سوای گذراندن آموزشی بتوانند با آن فعالیت نمایند و از بخش های متفاوت آن به صحت به کار گیری نمایند. همینطور در یک رابط کاربری خوب تناسب میان مفاهیم و ظواهر نرم‌افزار هم بایستی رعایت گردد.

 

دقت به هدف ها نرم‌افزار تلفن همراه و یوزرها آن

در بالا می بایست در حیث داشت که استفاده کننده مخاطب از نرم افزار چه فردی و در چه رده اجتماعی میباشد و انتظارات وی از استعمال از این نرم‌افزار گوشی چه است؟ ثانیا این نرم‌افزار چه کمکی به ایشان می نماید؟ از جمله در پباده سازی یک اپلیکیشن بازی بایستی یک‌سری قواعد رعایت خواهد شد تا مخاطب را به خویش جذب نماید و مشتمل بر مورد ها گرافیکی و رنگ بندی های متنوع باشد. در حالی که یک نرم‌افزار فروشگاهی بایستی به طوری پباده سازی خواهد شد که ظاهری قانونی داشته باشد و نصیب بندی های متفاوت را مشتمل بر خواهد شد. در عین حالی که رابط کاربری راحتی داشته باشد به دلیل آن که مخاطبان اینگونه نرم‌افزار ها اینچنین منظور هایی دارا‌هستند.

 

وسعت مطلوب

یک کدام از خصوصیت هایی که یک نرم افزار خوب، بهتر میباشد (خیر الزامی) که داشته باشد وسعت مطلوب نرم‌افزار میباشد. چرا‌که هرچه وسعت نرم افزار بیشتر خواهد شد سرعت اجرای آن هم به طور خودکار کمتر میشود. علاوه بر این وسعت کمتر اپ سبب ساز ترغیب بیشتر یوزرها برای دانلود و به کار گیری از آن می‌شود. همینطور تجربه نشان داده که اپلیکیشن هایی که وسعت کمتری دارا هستند بر روی تلفن همراه ها و وسایل یوزرها دوام بیشتری خواهند داشت.

 

لوگو و اسم خوب

یکی‌از موردها دیگری که می بایست آیتم دقت قرار گیرد لوگو و نامی میباشد که برای برنامه گزینش میشود. درحال حاضر اینکه چه اسم و لوگویی برای یک نرم افزار مطلوب میباشد خویش جای گفتگو دارد . اما از مهم‌ترین کارداران که سبب ساز میگردد یکه اسم و یا این که یک لوگو برای یک نرم‌افزار مطلوب باشد ازتباط آن با محتوای جانور در اپ میباشد به‌این معنا که با دیدن لوگوی اپ یا این که شنیدن اسم آن بتوان به محتوا و نوع عمل اپ پی پیروزی.

 

افزونگی نادر برای استفاده کننده

یکی خصوصیت هایی که در کیفیت نرم افزار نزد یوزرها تاثیر دارااست عدم داشتن افزونگی یا این که توشه اضافه برای وسیله ی آنهاست. به‌این مضمون‌ که اپ بهتر میباشد که در به کارگیری از اطلاعات و یا این که صرف انرژی وسایل یوزرها محتاط باشد و توشه مازاد به وسایل آنان نشود و منجر کندی و یا این که بروز خلل در دستگاهشان نشود و مصرف باتری را بالا مبارزه.

 

تجهیزات بیشتر نسبت به برنامه های شبیه

درصورتی که که اپلیکیشنی با عمل شبیه مو جود باشد، اپی بهتر و کیفیت خوب خیس میباشد که در حوزه ی فعالیتش تجهیزات بیشتری به یوزرها بدهد به ذکر دیگر اپلیکیشنی خوب میباشد که نسبت به رقبا از قیمت افزوده ای برای استفاده کننده برخوردار باشد.
 

  • ۹۹/۰۸/۲۹
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی