مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


تعیین رنگ لوگو برنامه عمل بسیار رنج میباشد زیرا می بایست یک رنگ از میان میلیون ها رنگ یک رنگ را تعیین نمائید. از لحاظ جاری شناسی طراحی اپلیکیشن هر چه دامنه تعیین ما پهناور خیس باشد گزینش برای ما مشقت بار می گردد. خصوصا در حالتی که ما یک استارتاپ هستیم برای معرفی نرم افزار و تبلیغات اپ رنگ می‌تواند نقش حیاتی داشته باشد.

انتفال زمینه اپ
آیکن خوب آیکنی میباشد که بتواند زمینه نرم‌افزار و مورد کار نرم‌افزار را توضیح دهد. آیکن یکی مهم‌ترین قسمت های میباشد که مخاطب در نگاه نخستین به آن دقت می نماید.

گزینش رنگ لوگو نرم افزار
تعیین رنگ کاری بسیار طاقت فرسا میباشد. در صورتیکه تا بحال برای گزینش یا این که تغییر تحول رنگ تارنما خویش مبادرت کرده باشید، متوجه حرفم میشوید چرا میگم گزینش رنگ فعالیت بسیار رنج میباشد. بخاطر اینکه تنوع رنگی بسیار زیاد میباشد و گزینش رنگ بین این همگی رنگ عمل بسیار مشقت بار و سرگردان کننده ای می‌باشد برای همین ما مفهوم هر کدوم از رنگ ها را در‌این نوشته ی علمی برای شما آوردیم تا راحتر بتوانید درخصوص رنگ آیکن برنامه و منوهای آن تصمیم بگیرد.


کدام رنگ برای مارک ما مطلوب میباشد؟
رنگ قرمز‌رنگ: قرمزرنگ حریق و خون میباشد در معنای  توان، انرژی، شوق، خطر و نبرد میباشد.
رنگ نارنجی رنگ: نارنجی رنگ رنگی میان رنگ‌های قرمز رنگ و زرد رنگ میباشد در معنای شور، خلاقیت، تغییر تحول، شوق و اشتیاق، ارزان  و به‌صرفه میباشد.
زرد رنگ: رنگ زرد رنگی دربین نارنجی رنگ و سبز میباشد که در معنای به روزی، مثبت بودن، روشنگری و افتخار میباشد.
رنگ سبز: رنگ سبز نشانگر طراوت میباشد و در معنای پرورش، طبیعت و دور و اطراف زیست و نو میباشد.
رنگ آبی رنگ: آبی افق و دریا میباشد و در معنای اعتماد و وفاداری، وقار قسمت و آزادی میباشد.
رنگ بنفش: بنفش از مخلوط رنگ قرمز رنگ و آبی‌رنگ به دست می آید در معنای گران قیمت و تجمل، آینده، تخیل و رویا میباشد.
رنگ صورتی: به رنگ قرمز‌رنگ نادر رنگ صورتی می گوینند در معنای ناز، زنانه و دخترانه، لطافت و شیرین میباشد.
رنگ سیاه (مشکی): سیاه بدون‌نور ترین رنگ فی مابین رنگ‌ها میباشد در معنای توان، واهمه، مرگ، اسرار آمیز بودن میباشد.
 رنگ سپید: سپید سبکترین رنگ میباشد بخاطر اینکه هیچ رنگی در آن به کارگیری نشده میباشد در معنای عصمت، خالص‌ و صداقت میباشد.
رنگ خاکستری:  خاکستری زنگی فی مابین سپید و سیاه میباشد و در معنای خنثی و سوای شم میباشد.
کدام رنگ برای اپ و وب سایت اینجانب مطلوب میباشد؟
پرسش مهمی که پس از خوندن بخش بالا مطرح میشود این میباشد از دربین این رنگ ها کدام رنگ مطلوب نرم‌افزار اینجانب میباشد؟
جواب به‌این پرسش بستگی به کسب فعالیت شما دارااست و برای هر کسب عمل یک نوع رنگ خاص توصیه می شود.

مثال موسسات مشهور:
برای پر‌نور خیس شدن این مورد یک سری نمونه از برنامه های جانور در مسئله آژانس آنلاین، رستوران، پیام رسان برای شما عزیزان می زنم.

اپ رستوران

رنگ قزمر برای اپلیکشن و وب سایت رستوران ها و فست فود ها
برای نرم‌افزار های پیشنهاد طعام رستورانی و فست فود شایسته ترین تعیین رنگ قرمز رنگ و نارنجی رنگ میباشد، چنانچه در رستوران خویش طعام سلامت پخت می‌کنید یا این که رستوران شما یک رستوران سبز می‌باشد. می‌تونید به مکان رنگ قرمز‌رنگ از رنگ سبز هم به کار گیری نمائید.

نرم افزار اسنپ

عامل تغییر تحول لوگو اپ توصیه آژانس اسنپ
کمتر از یکسال پیش بود که کمپانی اسنپ در یک بروزرسانی مبادرت به تغییر دادن لگو اپ خویش کرد! عامل این فعالیت را یک‌سال پیش نمی دانستم و برام خیره کننده بودش! اما بعداز سپری شد یک سری ماه برهان این عمل اسنپ را فهمیدم. کمپانی اسنپ با تغییر و تحول رنگ لگو به رنگ سبز میخواست یک تغییر‌و تحول گسترده در نرم افزار خویش بدهد اون تغییر تحول مخلوط یک سری اپ در یک نرم‌افزار بود، در حالا حاظر در نرم افزار اسنپ میتوانید خوراک توصیه بدید، بلیط پرواز خویش را رزرو نمائید، مسابقه دهید، از سوپر مارکت مواد مصرفی خویش را بخرید، وانت بگیرید، هتل رزرو نمائید، اتوبوس رزرو نمایید، اتاق بگیرید.

پیام رسان ها

رنگ برنامه پیام رسان
بیشتر پیام رسان ها از رنگ آبی رنگ به کارگیری می‌نمایند. بخاطر اینکه از روش پیام رسان ها متن و عکس های فردی رد و بدل می توان به همین استدلال امینت نرم‌افزار پیام رسان اهمیت متعددی داراست. پیام رسان ها از رنگ آب استعمال میکنند تا عموم بهشون اعتماد نمایند. برهان دیگری هم دارااست، زیرا عموم دوران متعددی در پیام رسان ها می باشند بایستی رنگ تعیین خواهد شد که دیده مخاطبین را اذیت نکنند برای همین اپ تلگرام، مسنجر صورت بوک و سروش از رنگ آبی‌رنگ برای لوگو و منو اپ خویش استعمال می نمایند.

تماشای فیلم

نرم افزار Netflix
اولیه که رنگ سیاه می‌بینم تامل می‌کنم که صرفا از رنگ مشکی میتوان برای نرم‌افزار های سوگواری و کفن و دفن استفادده کرد اما اپ پر اسم و رسم Netflix که یک برنامه تماشای آنلاین فیلم میباشد برای بگراند لوگو و منوهای برنامه خویش از رنگ سیاه سود گرفته میباشد.

نرم‌افزار با رنگ سبز

رنگ سبز برای چه نوع اپ های مطلوب میباشد
مقداری بالا خیس گفتیم که از رنگ سبز میتوان در برنامه‌های، رستورانی های سبز یا این که در رستوران های که غذای درود دارا هستند از رنگ سبز استفاده نمود. همینطور در اپلکیشن های دور و اطراف زیست میتوان از رنگ سبز بهره مند شد اما رنگ سبز را میتوان در برنامه های که به پول ربط دارا‌هستند هم بهره مند شد.

برای قرائت نوشته‌ی‌علمی آموزشی 4 اصل پباده سازی نرم‌افزار گوشی اینجا کلیک نمایید.

بی آلایش پباده سازی نمائید

لوگو اسنپ در تعدادی سال اخیر
بیشتر اپ های معرف لوگو معمولی ای دارا‌هستند مانند نرم‌افزار اسنپ که لوگو خویش را عوض کرد و لوگو تازه اسنپ بسیار بی آلایش خیس از لوگو قبل نرم افزار میباشد.


لوگو لینکدین، اینستاگرام، اپل
این آسانی تنها مرتبط با برنامه اسنپ نسیت بلکه اپ های فرنگی هم لوگو بی آلایش ای برای برنامه خویش دارا هستند مثل اپ گوگل، آمازون، لینکدین، فیسبوک، اپل، مسنجر چهره بوک، لاین و اینستاگرام
 

  • ۹۹/۰۸/۲۵
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی