مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


پباده سازی UI/UXمناسب

در بخش اعظمی از موسسات اپ نویسی طراح رابط کاربری طراحی اپلیکیشن یا این که به اصطلاح شخصی که گرافیک اپلکیشن ها و سایت را پباده سازی میکند نیست و فرد اپلیکیشن نویس یا این که مجموعه اپ نویسی با توکل بر تجربه و پروژه های شبیه یا این که به کار گیری از صفحه ارایی های مهیا گرافیک پروژه را انجام می‌دهند.

البته به جهت علم ناکافی نرم‌افزار نویس در پباده سازی استاندارد ui و ux نرم افزار، فیض عمل مناسب مشتری نخواهد شد و برنامه پباده سازی گردیده از حیث گرافیک توان رقابت با مثال ها شبیه خویش از نگاه کارکرد را ندارد. توصیه ما به شما این میباشد که پیرو پباده سازی و نرم‌افزار نویسی نرم‌افزار های ماهر می‌باشید اهمیت پباده سازی آن را نادیده نگیرید.

داشتن  رابط کاربری استاندارد و ماهر برنامه  :

* یوزرها با او‌لین ورود می‌توانند طرز ی فعالیت با اکثر قسمت های نرم افزار را فرا بگیرند.

* پباده سازی گرافیک ماهر اپ فضای آن را دلنشین خیس میکند.

* مخاطب با کمترین واحد سنجش کلیک می تواند به غرض خویش رسد.

* برنامه در برهه زمانی مقطع کوتاهی دوستداشتنی می شود.

وسعت مطلوب اپ

یک کدام از دیگر از عامل ها تاثیر گذار در پباده سازی یک برنامه چیره وسعت مطلوب آن میباشد. پباده سازی و اپ نویسی نرم‌افزار با وسعت مطلوب با اعتنا به نوع کارکرد آن برخی قادر است گوناگون باشد.

از جمله نرم افزار های بازی به جهت برخورداری از گرافیک سنگین خیس از وسعت بیشتر برخوردار میباشند. در غایت با نرم افزار نویسی باصرفه و استعمال از اخرین نسخه های گویش های نرم افزار نویسی میتوان وسعت نرم افزار را با صرفه کرد.

اندروید و ای وی اس در کنار یگدیگر

درصورتی که به تفکر فعال‌سازی نرم افزار برای سرویس ها خویش می باشید عملکرد فرمائید هر دو ورژن برنامه را برای یوزرها گوناگون خویش پوشش دهید. امروزه یوزرها ای وی اس و اندروید انقدر زیاد می‌باشند که شما برای فعال سازی پلتفرم خویش مثلا در شرایطی‌که یوزرها ای وی اس را نادیده بگیرید و فقط برای یوزرها اندروید نرم افزار خویش را پیاده سازی نمائید وسعت وسیعی از مشتریان خویش را از دست می دهید .

همینطور به جهت توسعه و گسترش اپ نویسی در حوزه اپ تکنولوژی هایی مانند react native و native script هزینه و مدت اجرای هر دو پلتفرم را کاهش داده میباشد.

در پباده سازی نرم افزار ios و پباده سازی نرم‌افزار اندروید خویش به طبع اپلیکیشن ها و رقبای مو جود را نیز در هر دو ورژن محاسبه کنید تا اپلیکیشنی خوشگل زبده کاربری بالا برای خویش به ارمغان آورید .

بهبود دائمی و سرعت بالا

اپلیکیش خویش را آپ تو دیت نگه دارید. سرویس رسانی با باکیفیت وقتی معنی پیدا میکند که شما بتوانید در کمترین مدت ممکن مخاطب را به مراد اش برسانید. در حالتی که در زمان دوران مار با نرم‌افزار اپدیت هایی را ارائه دهید که یوزرها بتوانند تغییرات را احساس نمایند متوجه می شوند پلتفرم شما پویا و زنده میباشد و می توانند با آن رابطه بهتری برقرار نمایند. همینطور سرعت بارگذاری اپ یک فاکتور بسیار اصلی در چیره بودن آن میباشد که می بایست به آن در طول پباده سازی و نرم افزار نویسی اپ و رئیس آن اعتنا ویژه ای خواهد شد.

برخورداری از ابزار برخورد

برخورد یوزرها می توانند شایسته ترین داده ها از شیوه فعالیت آینده نرم افزار را به شما بدهد. اینکه شما بدانید کاربرانتان چه نیازی دارا‌هستند مسلما بهتر حاذق خواهید بود نیاز آن ها را رفع فرمایید. بدین ترتیب تنظیم قسمت هایی مانند تماس با پشتیبانی یا این که ارسال پیام به قسمت پشتیبانی به شما امداد میکند بهتر بتوانید رضایت یوزرها را نسبت به اپلکیشن خویش جلب نمائید.

آیتم هایی برای فردی سازی

نرم‌افزار قادر است احساس خیر و خوبی به مخاطب منتقل نماید زمانیکه استفاده کننده بتواند با انجام یکسری از پیکربندی تجهیزات برنامه را برای خویش فردی سازی نماید. وجود این نوع تجهیزات تا حد قابلیت و امکان می تواند جذابیت اپ را دو چندان نماید.
 

  • ۹۹/۰۸/۱۷
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی