مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

در دوران به رمز میبریم که تکنولوژی با گاز در اکنون رویش و تغییر و تحول عالم میباشد. در‌این عصر ، علم آموزان چهت نیل به هدف ها خویش ، به سمت به کارگیری حداکثری از تلفن های هم پا خویش سوق داده می گردند که به آن اسمارت فون نیز گفته می‌شود. دنیا در پایین نوک انگشتانشان میباشد و میتوانند به داده ها جای‌جای از جهان دسترسی پیدا نمایند. این فرآیند سبب ساز میشود احتمال اینکه گذرشان به کتابخانه ها برای کاوش بیفتد کاهش یابد. از این رو موبایل برای هدف ها زیادی کاربرد داراست. ولی چیزی که سبب می گردد دسترسی به داده ها بی آلایش خیس شود ، گوشی نرم افزار ها می‌باشند. هر تلفن همراه نرم افزار دارنده خصوصیت های اختصاصی به شخصی میباشد که سرویس ها چشمگیری را ارائه می‌کند.

یادگیری یک فرایند دنباله دار میباشد و اینک  طراحی اپلیکیشن سیستم آموزشی بر روی فراگیری های الکترونیکی متمرکز شده‌است. با دقت به تلفن های هم پا و خصوصیت های متنوع گوشی نرم افزار ها ، علم آموزان تخت‌گاز به منابع آموزشی دسترسی می‌یابند و دوره بیشتری را صرف یادگیری و ادراک بهتر مفاهیم می‌کنند چون که تمامی چیز متعلق به یک کلیک میباشد.

۳ مزیت به کارگیری از گوشی نرم افزار ها در کلاس درس :
مزایای گوشی نرم افزار ها در نظام آموزشی
همان طور که از طریق های سنتی آموزشی انتظار می رود ، علم آموز میان مدل ای از کتب زندانی گردیده و حین یادگیری گونه متعددی برگه تحت عنوان چکیده یادداشت برداری نموده است. با این هم اکنون معلوم شده‌است که برخی علم آموزان نمی توانند درحالیکه سرگرم تایپ کردن می‌باشند ، مفاهیم را ادراک نمایند. از این رو ما می بایست مطمئن شویم که علم آموزان صرفا بر روی یک چیز در آن واحد تمرکز دارا‌هستند ، و این سبب ساز میگردد یادگیری مشغول کننده و دیدنی خیس باشد.

در اینجا ۳ مزیت به کارگیری از گوشی نرم افزار ها و نقش مهم به کارگیری از آن‌ها در یادگرفتن را میان میداریم :

طریق های تازه یادگیری
معرفی گوشی نرم افزار ها در نظام آموزشی باعث به معرفی شیوه های نو یادگیری شده‌است. بازی های مشغول کننده در تلفن های همپا علم آموزان را به داشتن فکر سلامت تشویق می‌نماید و به آنان یاری می‌نماید تا مفاهیم را از نگرش های متعدد فهم نمایند.

بهبود ارتباطات معلمین و پدر و مادر
نرم افزار های ارتباطی مدرس-اولیا به توسعه ارتباط ها ورای دور و بر آموزشی بسیار یاری میکند. این مراحل معلمین را کارکشته می سازد تا به پرسش های اولیا دقیقتر پاسخگو باشند و همینطور در محافظت شفافیت یادگرفتن های خویش نسبت به اولیا سخت کوش باشند.

کاهش ترک ارتباطی بین علم آموزان و ارگان های آموزشی
می اقتدار ذکر کرد که با دقت به طرز های سنتی ، مدرسه های یا این که شرکت ها آموزشی نمی توانند اعتنا برابر به همگی علم آموزان داشته باشند. البته اینک این قابلیت و امکان موجود است که به همه علم آموزان دسترسی داشته باشند. تلفن همراه نرم افزار های مرتبط با مدرسه های قابلیت برقراری رابطه را به آسانی آماده می‌سازند. به‌این صورت که می‌توانند درباره‌ی برنامه های تازه ، جلسات و کنفرانس های متعدد و کار های اجتماعی مکتب آگهی نمایند.
 

  • ۹۹/۰۴/۰۸
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی